philsson skrev:1668856Tycker det verkar som en schysst sida. Sökte lite här på forumet och läste att några här har beställt grejer därifrån så det blev ett Berik ställ
Är det några fler som har erfarenheter därifrån?. Jag beställde i måndags och undrar lite över hur lång tid det brukar ta att få hem grejerna och ja, allmänt om ni haft några problem med att beställa därifrån. Skulle det vara en skitsida så är jag för sent ute och fråga men jag har ju bara migsjälv att skylla.
Jag är 183cm och 85 kg, och hyffsat otränad. Mitt Dainese T2 har till slut satt alla skydden på fel ställen. Knäkoppen sitter uppe på låret t.ex. när man sitter på hojen. Köpte en strlk 54 (också Dainese) och är mycket nöjd. Möjligen skulle jag haft lite större överarmar...79Andreas skrev:1998743Jag råder dig att åka och prova ställ INNAN du beställer från internet.
Jag provade ett gäng ställ innan jag hittade ett som fungerade, man kan inte chansa och riskera att få ett ställ där skydden kan flytta på sig då fyller det ju ingen funktion längre.
Jag är för övrigt 180 lång 85kg hyffsat tränad och har storlek 50 på mitt Dainese haku hade jag lyssnat på folk här på forumet hade jag aldrig trott att jag skulle köpa storlek 50, då hade jag tagit storlek 52 och det hade det blivit katastrof.
Då frakten går på 140kr så förstår jag inte varför man skulle vilja gruppköpa.Andre_A skrev:2048760Någon som ska beställa där ifrån nu i vår?
I så fall är jag gärna med på det.
Ska ha massa saker där ifrån, skinnställ, hjälm, ryggskydd, stövlar m.m.
philsson skrev:2048901Då frakten går på 140kr så förstår jag inte varför man skulle vilja gruppköpa.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|