Mr R skrev:Jag är 188 och pendlar mellan 80-85 kg (lång och smal) provade storlek 52 satt bra över kroppen dock för kort för mig, jag valde en 54 men du behöver nog även en 56 pga längden...
ett riktmått, men prova stället i Sverige först
Nemo83 skrev:du som fick rabatt hur fick du det?
thompson46 skrev:sweet, funderar också på att inhandla ett nytt skinnställ därifrån. Om man tar "cash on delivery" så kommer de alltså direkt till dörren med grejorna??
Hur ska man veta när de kommer? så man inte är borta när de anländer
Mr R skrev:UPS som alla andra leveransföretag ringer och ni kommer överens om en tid då båda kan...
thompson46 skrev:hehe...okej. Om man betalar över internet med typ e-kort, kommer UPS till dörren med grejorna då också eller?
Steinmeister skrev:UPS är konstiga. Ringde dom idag för att fråga hur just "hem till dörren fungerade". Till svar får jag att dom har som regel att inte ringa, istället åker dom ut till adressen 3 vardagar i följd för att försöka lämna det. Tyckte dom va konstiga och frågade om det inte var lättare att ringa så dom slapp åka i onödan? Men han jag pratade med sa att dom inte ringde iaf.
Tror och hoppas att han drack ur fel flaska till frukost.
Kenya skrev:Vad har du för storlek på midjan på jeans? 28-32 så passar ett arlen ness 52 bäst (smala i midjan). Om du har midja 32-34/36 passar nog berik 52 bättre. Jag har 33 i midjan och berikstället sitter som ett smeck! Arlen ness stället är lite vidare för låren än berik och på överdelan har jag upplevt dom ganska lika.
mesh skrev:Då kan man fråga sig vad som skulle kunna passa mig? Jag är 178 och vikten ligger nånstans runt 80-85 (ungefär 33-34" i midjestorlek alltså). Så det låter bra, problemet är att jag har "fotbollslår" och där skulle alltså Arlen Ness passa bättre än Berik? Finns det inga ställ som är vida i midjan _och_ lår?
Ja, jag vet att frågan är av typen "hur långt är ett snöre", men när man saknar bil så vill man helst undvika att åka buss/spårvagn som en jäkla jojo 242 varv runt stan för att kunna testa "alla märken". Hur är t.ex. Alpinestars och Dainese i storlekarna? Men det låter iaf lite som att jag ska försöka få tag på en försäljare av åtminstone Berik-ställ här i stan.
79Andreas skrev:Jag råder dig att åka och prova ställ INNAN du beställer från internet.
79Andreas skrev:Jag provade ett gäng ställ innan jag hittade ett som fungerade, man kan inte chansa och riskera att få ett ställ där skydden kan flytta på sig då fyller det ju ingen funktion längre.
Jag är för övrigt 180 lång 85kg hyffsat tränad och har storlek 50 på mitt Dainese haku hade jag lyssnat på folk här på forumet hade jag aldrig trott att jag skulle köpa storlek 50, då hade jag tagit storlek 52 och det hade det blivit katastrof.
Du får ett mail (orderbekräftelse) samt ett mail när orden är skickad där får du även med ett kollinummer så du kan spåra försändelsen.Sandstrom skrev:2045101Fick ni som beställde någon bekräftelse från fc-moto när paketet gick iväg eller ringde UPS helt plötsligt upp och sa att ett paket väntade?
Sitter själv med en order och börjar tro att de glömt bort den. Dags för ett telefonsamtal kanske.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|