någon som blivit av med vit/ljus motard?

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
Kan bara hålla med...

När man som i detta fallet är intellektuellt utmanad så skulle jag ge tipset att vederbörande skall vara tyst.

Maliiin

Bannad
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
åker bakpå gixxer 1000 -05
Vafan snackar ni om:va

Bonusen är att jag just fick reda på att min polare fick en liten tjej kl 20.14 idag som jag ska bli gudmor åt!

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Verkar va svårt att fatta...Att han har stoppat ett slödder och ordnat så en hoj kom till rätt ägare är SUPERBRA!!! Att han eventuellt har varit en idiot tidigare är synd som fan... hoppas bara att han vuxit upp och även berättat för eventuella bröder och kompisar att de inte är coolt att sno andras saker vore ju bara bra som faan.........

Vafan snackar ni om:va

Bonusen är att jag just fick reda på att min polare fick en liten tjej kl 20.14 idag som jag ska bli gudmor åt!

PS. hälsa grattis och lycka till......

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Så en person som ena dagen snor folks hojar och bilar skall helt plötsligt bli hjälte för att han har lyckats stoppa en blatte i rissne med en snodd hoj?
Dubbelmoral, dubbelmoral...

Skiter fullständigt i om jag blir bannad, vem bryr sig?
Du är härmed permanent bannad BW, samt detta konto. Upprepade varningar, banningar etc, och du kan ändå inte sluta. Din tur på SH är över. Detta är ett meddelande som går ut även till allmänheten så folk vet vad som gäller och varför du är bannad.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Som en mothyphyton komedi...

Slaget blir hårt mot wrx när han insikt får att det är endast kulorna hon vill åt.
Tråkigt när man måste pröjsa för att vara omtyckt..??? :tummenupp

Själva upplägget du har är ju som att köpa kåk efter bulten ??!!!

17 va ja kommer att somna gott i kväll.................... :D

De kulor hon verkar ha velat ha de gågna åren får honkomma åt även i fortsättningen....och efterd e bataljer jag vann mott mitt jämnårig ex på den fronten rädds jag inte ens djävulen. Jag har rätt bra koll på ALLA mina kulor ;)...

Fast i din ålder bör man ju veta att alla betalar...du kanske med kompromisser kring hur du disponerar DINA pengar..:DIN tid och DITT engagemenag...Jag unnar mig lyxen att inte kompromissa vilket är inte fy skam. There is no such thing as free lunhc och ärligt talat ...när har du sist kunnat bara dyka upp hemma med en 200 tkrs hoj utan att ens nämna det innan och skita totalt i reaktionen..

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
handla inte tråden om en kille som, fixa tbx en stulen hoj ,, all creed till denna person , sen vad han gjort tidigare är väl skit samma ,, tycker det är dags o stänga tråden , då hojen är tbx . smutskasta kan ni göra via tele o inte på sh

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
....och efterd e bataljer jag vann mott mitt jämnårig ex på den fronten rädds jag inte ens djävulen....

:rofl

Man kan summera tråden på detta sätt - " Lev ditt eget liv ty du skall dö din egen död... "

Jag hejar på alla som törs göra vad de vill här i livet utan att bry sig om grannsämjan, "vi i villa" känslan eller vad Ernst Kirchsteiger har rått stackars ovetande sommartorps ägare till...

Min gubbe gick precis förbi och slängde lite slentrianmässigt ur sig efter att ha ögnat tråden...
- " Du kommer också vara bitter när jag byter ut dig mot en tjugoåring. "
Jag svarade lugnt att...
- " Nej det kommer jag inte för då tar jag mig en tjugoåring själv. "
- " Men gummsan du kommer aldrig få en tjugoåring som mej... "
- " Nej gubbsis, jag vet, du är ju trettiofem... "

:banana

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR
Du är härmed permanent bannad BW, samt detta konto. Upprepade varningar, banningar etc, och du kan ändå inte sluta. Din tur på SH är över. Detta är ett meddelande som går ut även till allmänheten så folk vet vad som gäller och varför du är bannad.

:tummenupp:tummenupp:tummenupp

dajjen

så mycket bättre..känd från tv...
Gick med
23 Jul 2007
Hoj
zzr1400-07.zx10-89

:yoparty:yoparty:yoparty bra swedie...

DR_Gonzo

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
Kronans
Så en person som ena dagen snor folks hojar och bilar skall helt plötsligt bli hjälte för att han har lyckats stoppa en blatte i rissne med en snodd hoj?
Dubbelmoral, dubbelmoral...

Skiter fullständigt i om jag blir bannad, vem bryr sig?

Jag skulle våga hävda att dubbelmoral är en av grundstenarna som detta forum vilar på...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha