någon som blivit av med vit/ljus motard?

Dennis.w

Medlem
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
ktm
Uppdatering!

Hojen är hittad!!!!!
Vet inte detaljer men ska åka till en bogseringsfirma och prata nu!
Uppdaterar sen.. :tummenupp

EDIT: Fick inte tag på ett släp, hämtas imorgon eller fredag. Då kommer en uppdatering direkt!
Kan inte tacka dig tillräckligt nazgül, du är fan bäst! :Bugar

Last edited:

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
Härligt :D Hoppas det inte är alltför stora skador..

Jag såg hojen inatt som sagt och den såg hyfsat fräsh ut förutom att baklyset inte funkade. och t-låset va brutet.
Garanterat att killen blev skitnödig inatt när han fick en galen psykopat med teleskopbatong som försöker få omkull honom när han sitter på hojen.
he he he kul att man lyckats hjälpa nån att få tillbaka sin hoj iallafall.:yoparty

Maliiin

Bannad
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
åker bakpå gixxer 1000 -05
Det mest spännande (och skrattretande) är dock att Nazgul fd. Insekten här på SH själv har en karriär som en av Sthlms mest notoriska hoj -och biltjuvar och nu sitter och gör sig präktig här och leker polis och jagar bovar med batong, det är så man kan skratta sig harmynt vilken jävla dubblemoral!!

Varför sitta här och skryta när du själv har orsakat massor av människors ilska och ekonomiska förluster i form av självrisker mm? Man mår illa...

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Det mest spännande (och skrattretande) är dock att Nazgul fd. Insekten här på SH själv har en karriär som en av Sthlms mest notoriska hoj -och biltjuvar och nu sitter och gör sig präktig här och leker polis och jagar bovar med batong, det är så man kan skratta sig harmynt vilken jävla dubblemoral!!

Varför sitta här och skryta när du själv har orsakat massor av människors ilska och ekonomiska förluster i form av självrisker mm? Man mår illa...

bra att han bättrat sig om inget annat?

-GLUT-

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2007
Hoj
R1 Fighter

Nu vet jag inget om det du skriver, men om det är sant så är det väl jävla bra att folk kan ändra sig. Kanon säger jag:tummenupp

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
UPPDATERING!!
NNK 875
chassinr: VBKGSD4096M700531
Är regnr och det va Dennis.W här på SH som blev av med den.
Det är en KTM 625-06a det handlar om. Såg fel i mörkret har nu sett bilder på hans hoj och det råder INGEN tvekan om att det va just hans hoj jag såg.Dennis och jag ska ut och finns det fler som har lust att haka på ut ikväll och hämta hojen hör av er.
Vi ska ut med bil och spana ikväll och vi har bra ledtrådar om vart den ska finnas, Vi skulle behöva uppbackning av fler så känner ni er manade att hjälpa till hojta till.

Fan va synd att man inte bor närmre! Hade lätt kommit och hjälpt till. Det är ju spännande!!:)

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Underbart att hojen är tillbaka och att folk hjälper varandra!

Nu kör vi snart ihop D... :tummenupp

Dennis.w

Medlem
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
ktm
Uppdatering.

Hämtade hojen idag, den gick att köra hem.
Styrlåset var knäckt, t-låset var sönder så den går att starta med allt möjligt, några repor på ljuddämparn, styret var lite böjt, fotpinnen paj osv.. Var inte så farliga skador, är jävla glad att få tillbaka den!

Nazgül, kan inte tacka dig tillräckligt mycket, svinskönt att veta att sånna som dig finns så det inte är kört bara för att mopeden är stulen!
Från och med nu kommer jag alltid kolla om t-låset är förstört när jag ser en hoj, om allt vi hojfolk håller ihop och letar efter varanndras cyklar så blir det perfekt! Ringer dig idag eller imorgon.. :Bugar

Peace!

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Skönt med ett bra slut på den onda sagan!

Håller med att man kollar lite extra när något inte stämmer!!

BW

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Vad hände med blatten ??? Fick ni tag på honom ??

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

jag tycker att det är kanon att folk kan tänka till och ändra på sitt beteende till det bättre:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha