Vafan snackar ni om
Bonusen är att jag just fick reda på att min polare fick en liten tjej kl 20.14 idag som jag ska bli gudmor åt!
Du är härmed permanent bannad BW, samt detta konto. Upprepade varningar, banningar etc, och du kan ändå inte sluta. Din tur på SH är över. Detta är ett meddelande som går ut även till allmänheten så folk vet vad som gäller och varför du är bannad.Så en person som ena dagen snor folks hojar och bilar skall helt plötsligt bli hjälte för att han har lyckats stoppa en blatte i rissne med en snodd hoj?
Dubbelmoral, dubbelmoral...
Skiter fullständigt i om jag blir bannad, vem bryr sig?
Som en mothyphyton komedi...
Slaget blir hårt mot wrx när han insikt får att det är endast kulorna hon vill åt.
Tråkigt när man måste pröjsa för att vara omtyckt..???
Själva upplägget du har är ju som att köpa kåk efter bulten ??!!!
17 va ja kommer att somna gott i kväll....................
....och efterd e bataljer jag vann mott mitt jämnårig ex på den fronten rädds jag inte ens djävulen....
Du är härmed permanent bannad BW, samt detta konto. Upprepade varningar, banningar etc, och du kan ändå inte sluta. Din tur på SH är över. Detta är ett meddelande som går ut även till allmänheten så folk vet vad som gäller och varför du är bannad.
Du är härmed permanent bannad BW, samt detta konto. Upprepade varningar, banningar etc, och du kan ändå inte sluta. Din tur på SH är över. Detta är ett meddelande som går ut även till allmänheten så folk vet vad som gäller och varför du är bannad.
Så en person som ena dagen snor folks hojar och bilar skall helt plötsligt bli hjälte för att han har lyckats stoppa en blatte i rissne med en snodd hoj?
Dubbelmoral, dubbelmoral...
Skiter fullständigt i om jag blir bannad, vem bryr sig?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|