någon som blivit av med vit/ljus motard?

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Om det du säger är sant är det väldigt tråkigt att höra.

Jag hoppas dock att trådskaparen hittat en bättre bana i så fall som så många andra skriver. De flesta förtjänar att få en chans att ändras.

Det mest spännande (och skrattretande) är dock att Nazgul fd. Insekten här på SH själv har en karriär som en av Sthlms mest notoriska hoj -och biltjuvar och nu sitter och gör sig präktig här och leker polis och jagar bovar med batong, det är så man kan skratta sig harmynt vilken jävla dubblemoral!!

Varför sitta här och skryta när du själv har orsakat massor av människors ilska och ekonomiska förluster i form av självrisker mm? Man mår illa...

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
Det mest spännande (och skrattretande) är dock att Nazgul fd. Insekten här på SH själv har en karriär som en av Sthlms mest notoriska hoj -och biltjuvar och nu sitter och gör sig präktig här och leker polis och jagar bovar med batong, det är så man kan skratta sig harmynt vilken jävla dubblemoral!!

Varför sitta här och skryta när du själv har orsakat massor av människors ilska och ekonomiska förluster i form av självrisker mm? Man mår illa...

Detta inlägg är inlagt av ett ex till mig som numera är bannad här på SH pga sina påhopp och ständiga tjafsande.(använder hennes kompis profil för kunna skriva)
Hon är bitter pga jag lämnade henne 44 år för en 21 åring.

Hon gör allt hon kan för folk ska ogilla mig och döma mig utan att ens veta vem jag är.Det är väldigt lätt att använda sig av SH eller andra internet sidor för smutskasta folk och påstå massa saker om dom. Sen märker man att vissa är snabba på att tro på allt som skrivs vilket är jävligt synd.
man kan skapa 10 olika profiler som håller med och för allt ska verka vara sant..sen ber man 20 polare hålla med..jaa då tror ännu fler på det.

Tråden skapade jag pga jag hade chansen att stoppa en hojtjuv. varken kände ägaren eller visste om från början om hojen va stulen.

När jag insåg att hojen va stulen så beslutade jag mig för att gör allt jag kan för att hjälpa den stackaren som blivit av med den.

OAVSETT vad jag har gjort tidigare i mitt liv eller inte så kom hojen tillbaka och det är vad tråden handlar om.

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Hon har väl fått för lite Kewk..

Jag skiter i vilket, tycker du gjorde helt rätt.
Hade det vart min hoj så hade jag uppskattat det som faan..

Bra jobbat!

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
De blir alltid bittra när man lämnar de för en hälften så gammal donna...men att sänka sig till sådan nivå ?

Fuck it, synd bara att skitsäcken inte fick smaka på batongen. Slå mot ansikte ska man göra. Tandkirurgi är mycket dyrt och smärtsamt.

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Honda CBR900RR
Detta inlägg är inlagt av ett ex till mig som numera är bannad här på SH pga sina påhopp och ständiga tjafsande.(använder hennes kompis profil för kunna skriva)

Aha så det var du! Tjejerna (Bikerwoman och Schitzonågonting) höll ju på att tjafsa i någon annan tråd.

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR
Hämtade hojen idag, den gick att köra hem.
Styrlåset var knäckt, t-låset var sönder så den går att starta med allt möjligt, några repor på ljuddämparn, styret var lite böjt, fotpinnen paj osv.. Var inte så farliga skador, är jävla glad att få tillbaka den!

Nazgül, kan inte tacka dig tillräckligt mycket, svinskönt att veta att sånna som dig finns så det inte är kört bara för att mopeden är stulen!
Från och med nu kommer jag alltid kolla om t-låset är förstört när jag ser en hoj, om allt vi hojfolk håller ihop och letar efter varanndras cyklar så blir det perfekt! Ringer dig idag eller imorgon.. :Bugar

Peace!

jaga mig, har inte ens enlåskolv eller nåt.. bara sladdar hänger:gnissla

grattis till återfåendet av tha bike:fyllisar

Maliiin

Bannad
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
åker bakpå gixxer 1000 -05

Hon gör allt hon kan för folk ska ogilla mig och döma mig utan att ens veta vem jag är.Det är väldigt lätt att använda sig av SH eller andra internet sidor för smutskasta folk och påstå massa saker om dom. Sen märker man att vissa är snabba på att tro på allt som skrivs vilket är jävligt synd.
man kan skapa 10 olika profiler som håller med och för allt ska verka vara sant..sen ber man 20 polare hålla med..jaa då tror ännu fler på det.

Tråden skapade jag pga jag hade chansen att stoppa en hojtjuv. varken kände ägaren eller visste om från början om hojen va stulen.

När jag insåg att hojen va stulen så beslutade jag mig för att gör allt jag kan för att hjälpa den stackaren som blivit av med den.

OAVSETT vad jag har gjort tidigare i mitt liv eller inte så kom hojen tillbaka och det är vad tråden handlar om.

Jadu Micke du kan ju tro det, din version är EN version, vi andra vet sanningen...
Tycker knappast du ska snacka om smutskastning som skapade en falsk profil här för att sedan skapa skitsnack om min vän och ringa SMC, tidningar etc.
Sen är det väl knappast så att man får igenom ett besöksförbud pga bitterhet och svartsjuka va? Det krävs nog lite tyngre saker..
Varför skulle ditt ex vara svartsjuk? Vem vill ha en sån som du? Jo möjligtvis en blåst schiz-brud.. du glömde att berätta att din kära sambo också är bannad pga HENNES ständiga tjafs och påhopp på min vän!
Ja det är ju FANTASTISKT att du numera är moralens väktare no1 och jagar hojtjuvar:tummenupp

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Jadu Micke du kan ju tro det, din version är EN version, vi andra vet sanningen...

ja, så låter det ALLTID från "andra" sidan
oavsett om det är tjejen eller killen som säger det

jag påstår inte att hans version ÄR sanning, men jag säger inte att DIN är det heller

Tycker knappast du ska snacka om smutskastning som skapade en falsk profil här för att sedan skapa skitsnack om min vän och ringa SMC, tidningar etc.
Sen är det väl knappast så att man får igenom ett besöksförbud pga bitterhet och svartsjuka va? Det krävs nog lite tyngre saker..
Varför skulle ditt ex vara svartsjuk? Vem vill ha en sån som du? Jo möjligtvis en blåst schiz-brud.

Det var faktiskt du som drog igång smutskastningen i denna tråden, visst.. han har gjort lite dåliga val i livet, men det är inte vad denna tråden handlar om.

lägger ni inte av med att försöka nervärdera & prata skit om den andra, så stängs tråden. ta det i PM i så fall

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Fuck it, synd bara att skitsäcken inte fick smaka på batongen. Slå mot ansikte ska man göra. Tandkirurgi är mycket dyrt och smärtsamt.

Låter ju gulligt :) Problemet är att det är du å jag som får betala tandläkarräkningen i slutändan.
Knulla hans morsa istället, yaikes:zpy

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Benägen att hålla på killen här...jag själv har råkat ut för en hel del just för att jag skaffade en då 18 årig flickvän och är man då kring 40 och sugen på lite av det gode i livet...tjaa då blir domen från bittra och dumpade cellulitkärringar stenhård. En försmådd kvinnas bitterhet känner inga gränser speciellt när hennes ex skaffar sig en hälften så gammal donna och byter familjeliv mot en kravlös och pliktlös och allmänt lös tillvaro. Då kastas det skit jävlkigt friskt och oftast bara från en sida.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*

Fan du verkar ju hård! Patetiska individ. Är det nödvändigt att skriva ett sådant inlägg? vad är ditt mål egentligen? Fjant jävel.

:ligga?

zerokool

Gube
Gick med
5 May 2008
Hoj
FZ8S SP -11

Han har väl växt upp och lärt sig skillnaden på ditt och mitt. Är ju bara bra och inget att kritisera över. Släpp det gamla och se framåt istället. Du/ni/alla tjänar inget på att titta bakåt och leva i det förgångna

-GLUT-

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2007
Hoj
R1 Fighter

:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Benägen att hålla på killen här...

Jag kan oxå ställa mig i kön även fast min nya donna inte är så mycket yngre än min föredetta.
Vilka saker man får höra efter en separation, vissa saker var så grova att en väninna till min föredetta ringde och ifrågasatte det hela. Hon sa att det hon hörde inte stämde överens med vad hon hade sätt eller fått uppfattning om.

Skrämmande vad som kan komma ur munnen på folk som man trott sig känna i 10 + år :huvet

Hyvens att du fick tag på hojjen, skulle uppskatta om du gjorde det för mig.

Och sanning folk, vem har inte vart "lite busig" tidigare i livet? :rolleyes:

De flesta tänker om efter ett tag och det verkar även nazgül gjort enligt vad som sagts i denna tråd.

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Det är det livet handlar om, att hela tiden bli bättre. Så bara för man gjort nåt ska man inte behöva bli stämplad för det hela livet. Så om han nu blivit till en bättre människa så är det mycket bra. Han lyckades få tillbaks snubbens hoj.
Men för det betyder det inte att jag säger att han är eller har gjort detta du påstår.

Men börjar bli jävligt tröttsamt detta med smutskastningen/tjaffset om detta som verkar ha hänt mellan denna person och din väninna. Det är egentligen ingen jävel som bryr sig så låt dem klara upp sådant själv. Varför hålla på på detta sätt? Jag ska rapportera all smutskasting som beror dessa två personer oavsett vem som skriver nåt ang. det och försöka få alla som nämner det bannade hädanefter.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
"hell hath no fury like a woman scorned"

Maliiin

Bannad
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
åker bakpå gixxer 1000 -05
Benägen att hålla på killen här...jag själv har råkat ut för en hel del just för att jag skaffade en då 18 årig flickvän och är man då kring 40 och sugen på lite av det gode i livet...tjaa då blir domen från bittra och dumpade cellulitkärringar stenhård. En försmådd kvinnas bitterhet känner inga gränser speciellt när hennes ex skaffar sig en hälften så gammal donna och byter familjeliv mot en kravlös och pliktlös och allmänt lös tillvaro. Då kastas det skit jävlkigt friskt och oftast bara från en sida.

Vad kul det är med folk som uttalar sig om saker som de inte har en blekaste aning om sanningen bakom!
Så för att DU har den erfarenheten så vet du att det är så eller?
Ett lika dumt och ogenomtänkt inlägg från dig som alltid!

Han har väl växt upp och lärt sig skillnaden på ditt och mitt. Är ju bara bra och inget att kritisera över. Släpp det gamla och se framåt istället. Du/ni/alla tjänar inget på att titta bakåt och leva i det förgångna

Han har varken växt upp eller har lärt sig skillnaden mellan ditt och mitt, det är det som är problemet, att utge sig för att vara en person på nätet och i själva verket vara en helt annan i verkligheten!

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...