Patrik skrev:Hojen menar du?
Patrik skrev:Hojen menar du?
En del bryr sig nog inte om det är stulet i grunden, de får ju ett bra pris.drtoby skrev:Jag tycker det är sorgligt att det finns några som tror att denna "Sami" säljer ärliga hojar. Vakna upp gott folk, det rör sig om stöldgods och inget annat. Han är en total fuck-up som ska sitta bakom galler.
sandstream skrev:En del bryr sig nog inte om det är stulet i grunden, de får ju ett bra pris.
stephenj skrev:Här heter han tydligen Simi http://www.blocket.se/view/5860434.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
Måste inte en import mc gått 400mil för att räknas som begnad?Liwa1 skrev:Det är en import hoj
Det finns ingen servicebok
Den är helt ny fast den gått 400 mil
Finns inga garantier på den
Har ej varit försäkrad
Återkommer senare med mer information
BMW R90s skrev:Måste inte en import mc gått 400mil för att räknas som begnad?
Zee skrev:Snetändning på limmet?
samma med mailadresser,ibland så har man hittat nått skojRobban W skrev:Man kan ju alltid googla på telefon nr.
Jag köpte en gång en hög med skrot av en viss B. Dragare. När jag märkte min tabbe googla jag på hans nr o hittade säkert 20 olika annonser. Han sålde bilar, moppar och datorer.
Webspy skrev:Jag har 4 hojar.... tre är tillsalu (alla 4... allt säljes till rätt pris)
Eftersom jag säljer 3!!! hojar måste jag vara kriminell..... jaa.... dom e svensksålda....
Snälla ni. Det finns folk som lever på att importera hojar. Jag gjorde samma sak med bilar för ett par år sedan..... inget gnäll !
vågen skrev:Men... jag vet ju att du ÄR en stygg pojke
Webspy skrev:Jag har 4 hojar.... tre är tillsalu (alla 4... allt säljes till rätt pris)
Eftersom jag säljer 3!!! hojar måste jag vara kriminell..... jaa.... dom e svensksålda....
Snälla ni. Det finns folk som lever på att importera hojar. Jag gjorde samma sak med bilar för ett par år sedan..... inget gnäll !
Blondie skrev:Vad kostar det o varför e det så dyrt?
Slangan skrev:Veckans hasse aro-tråd.Att ni orkar.Kör lite mer hoj eller ngt istället för att
datanörda fram såna här efterlystkonspirationsteorier.Köper gärna hoj billigt av folk som heter achmed eller abdullah.Man kollar bara regbev mot ram,motornr.Provkör liket och sliter och drar lite i alla ändar.Är jag nöjd så handlar jag.punkt slut. Get a life!!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|