Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Stavfelet skrev:Nä, personligen så blev min kastad i papperskorgen av mitt ex. I samband med att vi splittade...
Våld mot oskyldig hoj!
Stavfelet skrev:Nä, personligen så blev min kastad i papperskorgen av mitt ex. I samband med att vi splittade...
Absolutjohan skrev:Han säljer billiga hojar på löpande band.
http://www.blocket.se/view/6359086.htm?caller=shl_s&l=0&city=0&c=1
Blanco skrev:..... Vad har han mer sållt för bågar då?
vet inte hur man gör när man "markar" ett ord?? men jag brukar MÄRKA ord..Zee skrev:Man ska inte marka ord.
Blanco skrev:Kan ju va så att han tagit in hojar från tyskland eller liknande..... Men hade jag bott i Helsingborg hade jag gärna åkt o kollat på hojen och skrivit upp ram och motornummer, för att få klarhet..... Blev själv av med en R1a förra sesången. Så jag kollar mer än gärna upp sånna grejer..... Vad har han mer sållt för bågar då?
Bjässen skrev:vet inte hur man gör när man "markar" ett ord?? men jag brukar MÄRKA ord..
hur visste du det?? säg till när jag ska skicka ut dig i rymden!!Zee skrev:Du är raketforskare va?
Lego?? är det inte för såna utan vänner och syskon??Zee skrev:Nej, jag slutade leka med LEGO när jag var 4 år gammal.
Bjässen skrev:Lego?? är det inte för såna utan vänner och syskon??
Blanco skrev:Kan ju va så att han tagit in hojar från tyskland eller liknande..... Men hade jag bott i Helsingborg hade jag gärna åkt o kollat på hojen och skrivit upp ram och motornummer, för att få klarhet..... Blev själv av med en R1a förra sesången. Så jag kollar mer än gärna upp sånna grejer..... Vad har han mer sållt för bågar då?
Absolutjohan skrev:Var nere hos honom förra veckan och tittade på en r1 02:a blå som han ville ha 58 000:- för. Den verkade helt ok förutom att den hade repor på vänster sida och neutral lampan inte fungerade och att det var svårt att få ur nycklen ur tändningslåset. Nu är den såld. Glömde dock att skriva upp ramnummret. Hojen stod skriven på hans polare. För han hade inget kökort. Han köper en hoj i början av varje sommar och säljer den i slutet av säsongen sa han.
Verkar ju inte riktigt vara så..... Han verkar ju sälja mer hojar än så.... Detta är ju bra skumtAbsolutjohan skrev:Var nere hos honom förra veckan och tittade på en r1 02:a blå som han ville ha 58 000:- för. Den verkade helt ok förutom att den hade repor på vänster sida och neutral lampan inte fungerade och att det var svårt att få ur nycklen ur tändningslåset. Nu är den såld. Glömde dock att skriva upp ramnummret. Hojen stod skriven på hans polare. För han hade inget kökort. Han köper en hoj i början av varje sommar och säljer den i slutet av säsongen sa han.
sne_snopp skrev:det verkar ju ganska korkat att lägga ut stulna hojar på blocket men när man tänker på vad han heter va de ju inte så konstigt längre
sne_snopp skrev:det verkar ju ganska korkat att lägga ut stulna hojar på blocket men när man tänker på vad han heter va de ju inte så konstigt längre
lori skrev:DU HAR FEL GRABBE, DET HAR EJ ATT GÖRA MED NAMNET(VET VAD DU SYFTAR PÅ) UTAN VAD HAN ÄR FÖR MÄNNISKA (PERSONLIGHET)
:kocko
Den där snyggingen kör med koko-smileys i parti och minut så det är nog inte lönt att försöka påpeka något.Zee skrev:Man ska inte marka ord.
Varför skulle man köpa en hoj i början av sommaren o sen sälja den i slutet utan att kunna använda den själv då man inte har körkort?Absolutjohan skrev:Var nere hos honom förra veckan och tittade på en r1 02:a blå som han ville ha 58 000:- för. Den verkade helt ok förutom att den hade repor på vänster sida och neutral lampan inte fungerade och att det var svårt att få ur nycklen ur tändningslåset. Nu är den såld. Glömde dock att skriva upp ramnummret. Hojen stod skriven på hans polare. För han hade inget kökort. Han köper en hoj i början av varje sommar och säljer den i slutet av säsongen sa han.
Showtime skrev:Varför skulle man köpa en hoj i början av sommaren o sen sälja den i slutet utan att kunna använda den själv då man inte har körkort?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|