UrbanTiger skrev:, låna mej bilen !
Strider skrev:Det handlar inte om Persson! Det handlar om fred i Europa, det handlar om att vara med och bestämma och inte stå utanför och se på och att inte kunna påverka.
Jag är såååååååå besviken på alla nej sägares inskränkthet och avsaknad av insikt och rädsla.
Strider skrev:Det handlar inte om Persson! Det handlar om fred i Europa, det handlar om att vara med och bestämma och inte stå utanför och se på och att inte kunna påverka.
Jag är såååååååå besviken på alla nej sägares inskränkthet och avsaknad av insikt och rädsla.
Förlåt oss vår dumhet och inkränkthet, du viseStrider skrev:...Jag är såååååååå besviken på alla nej sägares inskränkthet och avsaknad av insikt och rädsla.
Holger skrev:Vilka företag ska dra utomlands? så här lät det 94 med vi måste gå med i eu annars flyttar alla företag,vi gick med o alla flyttade ändå.
D finns inga företag kvar att flytta vad ska det vara ica?ska dom sälja mat till oss på postorder sen då?
sen att vi har euro eller krona spelar ingen roll,i kina har dom inte euro o kommer inte att skaffa det heller,eller väntar du dig att vi ska sänka lönerna o arbetsgivar avgifterna till deras nivå när vi gått med så företagen kommer tillbaks hit?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|