Shitbreak
ihopskruvad...
Fan vad GÖTT, skönt att slippa den SATANS Evrooon!!!!!!
Therudeboy skrev:Har vi sakt A får vi säga B,men svenska folket är dumma nog att inte fatta det.
Holger skrev:Härligt!! Fette grisen lyckades inte lura hälften denna gång.
skönt att se att man slipper skämmas över att vara svensk för en gångs skull.
Nästa steg tycker jag är en folkomröstning om invandring,det höll finnarna ja var det 85?
Bj skrev:
Va kul att du slipper skämmas över att vara svensk då....i sverige
För vi runtomkring skrattar nämligen rätt gott åt det här.....också så lite kan du nog skämmas...
Nej, du är inet korkad imho, jag håller med.Holger skrev:Är det bara jag som tycker det är otroligt korkat att gå med i nåt som är helt instabilt?
Att vi röstade nej idag betyder inte att vi inte kan gå med senare den dagen emu visar sig funka vilket det verkligen inte gör idag.
Till och med grisen erkände på sin presskonferens alldeles nyss att 3 stora emu länder hade grova problem med sin ekonomi(nåt som tystats ner ordentligt under valkampanjen)
Flera stora ekonomer från usa ansåg samma sak som mig så det bevisar ju iallafall att jag inte är den enda som är korkad.
Är du med så kan du påverka. Är du utanför utanför så kan han snacka på och driva igenom vilka beslut som helst som påverkar oss men vi har inte kunnat vara med och försökt stoppa pajasen.
Silwer skrev:pff, det är ändå inet fullt ut, vi har ju våra skatter och momser kvar, det är inet så att plötsligt hade vi bytt ut alltihop och alla levde lyckliga i alla sina dagar.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|