andersbrink
hasenfrasen
VM33'or på LTD1000? Konstig lutning på flottörhuset.insnöad på kawor
VM33'or på LTD1000? Konstig lutning på flottörhuset.insnöad på kawor
Jag tycker du ska sända ner det där skinnstället till mitt garage. Tar hand om det. Det kommer ha det bra där. Komma upp på väggen och inte känna sig ensam. SP2:an står där. Dock inte med decalsettet på. Där är mer skinnställ så de kan mingla med varandra. Får mycket uppskattning å så! Med vänlig hälsning Toyman.Om man till äventyrs har en SP2 i Castrolschemat så är man skitsnygg i det här stället.....och snabb!
mikuni tmr 41mm 1500cc E85 187 hk på slangen ja det lutar lite bakåt ,,mendetär ju ingen downdraft presisVM33'or på LTD1000? Konstig lutning på flottörhuset.
Cool! Faktiskt enda japsmärke jag inte haft i garaget men en 1100 Spectre i vinrött och guld vore cool. Och den där 1300 Arto nykvist åkte på träskor bakominsnöad på kawor (goast morr i motorn) har väl en tolv st årmod 1967-2004 plus en zundapp 125a
Du tycker det? Tja det är ju en vacker tanke....minglande skinnställJag tycker du ska sända ner det där skinnstället till mitt garage. Tar hand om det. Det kommer ha det bra där. Komma upp på väggen och inte känna sig ensam. SP2:an står där. Dock inte med decalsettet på. Där är mer skinnställ så de kan mingla med varandra. Får mycket uppskattning å så! Med vänlig hälsning Toyman.
Har ju tänkt bli 100 år, är ju bara 72 nu..... det är långt ditDu tycker det? Tja det är ju en vacker tanke....minglande skinnställ
Får jag första tjing på din SP2 då -när du vill göra lite plats i garaget ??
Ta inte illa upp, men: hur fungerar den här märkesfixeringen? Jag har haft Honda, Suzuki och Yamaha och inte märkt någon speciell skillnad mellan dessa. Som att jämföra en Hyundai eller Kia på bilsidan.Mina hojar som står eller har stått i mitt garage genom åren. Genomgående tema.....Suzuki
Jag har haft både en moppe och en mc. Zündapp KS50 och en Zündapp KS125 -71. Sålde för en tusenlapp på 70-talet, och det jag ångrar mest idag. Inte bara ekonomiskt utan känslomässigt. Tyvärr hade man inte råd att behålla dem, för att kunna ta körkort och köpa bil fick de gå...Och ja just det en Zundapp moppe har jag alltid velat ha, men det är en annan historia?
Och då jämför du CB 400 och GP 125?Ta inte illa upp, men: hur fungerar den här märkesfixeringen? Jag har haft Honda, Suzuki och Yamaha och inte märkt någon speciell skillnad mellan dessa. Som att jämföra en Hyundai eller Kia på bilsidan.
Egentligen inte så mycket märket i sig. Har haft lite svårt att lämna grejerna i originalskick och Suzuki har ju varit det märke där det genomgående varit enklast och billigast att få till de modifieringar man önskar. Senaste 30 åren har ju utbudet av performance artiklar till Suzukis sportmaskiner varit överlägset bäst. Idag tror jag det mer är en fråga om smakTa inte illa upp, men: hur fungerar den här märkesfixeringen? Jag har haft Honda, Suzuki och Yamaha och inte märkt någon speciell skillnad mellan dessa. Som att jämföra en Hyundai eller Kia på bilsidan.
- Den där ZXR:en ser ganska tuff ut. Helcool grön färg och lite sleeperlook över den.mikuni tmr 41mm 1500cc E85 187 hk på slangen ja det lutar lite bakåt ,,mendetär ju ingen downdraft presis
la till några av de andra med
- Samma här, jag har/haft samtliga stoora märken - Kawa, Honda, Sukke och Yamma, och bryr mig inte ett smack om märket. (sålänge det inte är Yamaha ; ))Ta inte illa upp, men: hur fungerar den här märkesfixeringen? Jag har haft Honda, Suzuki och Yamaha och inte märkt någon speciell skillnad mellan dessa. Som att jämföra en Hyundai eller Kia på bilsidan.
Nja, GPn betraktar jag mer som en trimmad moppe.Och då jämför du CB 400 och GP 125?
Haha, jo det är nog en korrekt bedömning. Fattar inte hur man en gång tyckte att de gamla 125rna gick som f--? Även med skjuts tycktes det finnas stora lass med effekt att ta av?! Men det var väl moppen man jämförde med...Nja, GPn betraktar jag mer som en trimmad moppe.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|