Ankan_84
Gudomlig sporthojare
Som topic lyder, har ni försäkringen på er själva? Om "JA", vad är det för regler när det gäller försäkringar... Jag har hört att om man bor på samma adress som "ägaren" på fordonet, så ska det vara okey??
Självfallet. Har haft det sedan min första hoj, 2002.Ankan_84 skrev:2449407Som topic lyder, har ni försäkringen på er själva?
Ankan_84 skrev:2449407Som topic lyder, har ni försäkringen på er själva? Om "JA", vad är det för regler när det gäller försäkringar... Jag har hört att om man bor på samma adress som "ägaren" på fordonet, så ska det vara okey??
RMT_Racing skrev:2449429<--- hoj
21 år ~2300/mån halvförs. Haft kortet <1år
Skönt att kunna trycka upp fakturan i ansiktet på de som tror att man skenförsäkrar..
Själv har jag runt 600 för helförsäkring, tycker jag är ok. 2300 är ju galetkowal skrev:24494352300 per månad? Shit man, hur har du råd?
Ankan_84 skrev:2449407Som topic lyder, har ni försäkringen på er själva? Om "JA", vad är det för regler när det gäller försäkringar... Jag har hört att om man bor på samma adress som "ägaren" på fordonet, så ska det vara okey??
Robertzon skrev:2449443står på mig 945kr hel/hel
kowal skrev:24494352300 per månad? Shit man, hur har du råd?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |