FreddaGädda skrev:2452755Det sunda förnuftet
Den enkla matematiken
Lagen
Take a pick
Fel svar. Det bestämmer jag och ingen annan. Vad andra tycker är ointressant för min del.
FreddaGädda skrev:2452755Det sunda förnuftet
Den enkla matematiken
Lagen
Take a pick
Mackz skrev:2452990Fel svar. Det bestämmer jag och ingen annan. Vad andra tycker är ointressant för min del.
Anderzzon skrev:2453003Aha du är den allsmäktige
Mackz skrev:2453013Ja, jag kissar på alla jag vill.
Mackz skrev:2452990Fel svar. Det bestämmer jag och ingen annan. Vad andra tycker är ointressant för min del.
Retep skrev:2453035Låter du andra betala även din mat och dina kläder? Hyran också kanske?
Mackz skrev:2453917Jag förstår din och andras bitterhet över mina illhandlingar, men jag tycker inte riktigt det är samma sak att få mat och hyra betalt som att ställa hojen på far.
Mackz skrev:2453917Jag förstår din och andras bitterhet över mina illhandlingar, men jag tycker inte riktigt det är samma sak att få mat och hyra betalt som att ställa hojen på far.
Chefen Alabama skrev:2453935Det värsta är väl för din skull att risken är stor att du inte kommer att få ut ett rött vid klotning/stöld. F-bolagen har ju blivit jävligt duktiga på att snoka upp brukare kontra ägare enl papper. Då har du i princip betalat låg försäkringskostnad helt i onödan...
Mackz skrev:2453973Det är jag väl medveten om. Helförsäkring på far är billigare än trafik på mig så det kvittar. Självrisk på 16000:-, så att ni lider för att jag utnyttjar försäkringen i tid och otid behöver ni inte vara oroliga för. Har aldrig utnyttjat någon försäkring någon gång och hoppas slippa det i möjligaste mån.
Ankan_84 skrev:2449407Som topic lyder, har ni försäkringen på er själva? Om "JA", vad är det för regler när det gäller försäkringar... Jag har hört att om man bor på samma adress som "ägaren" på fordonet, så ska det vara okey??
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |