pulkaskurk
Ny medlem
Olyckor händer ju hela tiden och framförallt på banan där ngn går omkull mest hela tiden och visst shit happens men när/om man hamnar i den situation att man skapar någon annans olycka hur hanterar ni det då? Då talar vi om de här talanglösa grupperna där det klart och tydligt står att man ska ha minst gällande trafikförsäkring osv. Tar ni ansvar eller skiter ni bara i det? Ser ni till att sätta er och skriva en skadeanmälan till försäkringsbolagen på en gång så får dem ta hand om skiten eller vägrar ni? Ska man behöva polisanmäla en person som inte tar sitt ansvar? Pratade med polisen i morse och det var tydligen inga problem att få det till smitning från olycka om man inte skötte allt snyggt sålänge man har vittnen och trafikförsäkring som gäller? Trots att det är inom inhägnat område??
Så hur skulle ni hantera det? Själv skulle jag ha ruskigt dåligt samvete och vilja göra allt för den person jag ställt till det för men alla e ju inte lika.. Pajar man en dora så får man ju liksom stå för det eller?
Så hur skulle ni hantera det? Själv skulle jag ha ruskigt dåligt samvete och vilja göra allt för den person jag ställt till det för men alla e ju inte lika.. Pajar man en dora så får man ju liksom stå för det eller?