Vi var ett stort gäng som tappade bort oss vid Slussen... Blev förvirrat o i förvirringen så ramlade en kille... Hoppas att det gick bra för den killen o hojen.... Efter det tror jag många stack hem.... Vänta gärna in lite här o var.... Svårt me röljus i stan.... O när de blir grönt måste man blå köra för o komma i kapp...annars supertrevligt me Nisse Hult körningar...Ses nästa körning
Nejdå, jag å polarn tappade bort alla redan i rondellen vid Roslagstull, vi körde ut på Norrtäljevägen men det var tydligen fel...
Rödljus i stan är extra jobbiga. Gäller de efter 22? Du hade ju memorerat kartan! Men slussen är lurig. Man blir lätt snurrig o hamnar fel.
haha sen låste han in sig i taxibilen, stackars chauffören som vi skrek på
För andra onsdagen i rad blev det lite dåligt med bensin för min del, så ag var tvungen att vika av och tanka.
Vi var ett stort gäng som tappade bort oss vid Slussen... Blev förvirrat o i förvirringen så ramlade en kille... Hoppas att det gick bra för den killen o hojen.... Efter det tror jag många stack hem.... Vänta gärna in lite här o var.... Svårt me röljus i stan.... O när de blir grönt måste man blå köra för o komma i kapp...annars supertrevligt me Nisse Hult körningar...Ses nästa körning
"Blinkar de med blåljusen vill de säkert bara rejsa..."Hur tänkte ni som körde mot rött lite här och där?
Hur tänkte ni som körde mot rött lite här och där?
En underbar kväll. Mycket kul folk på svea donken. Många lyfta ögonbryn när klungan drog igenom stan. Väl organiserat med Kaffe, korv, hamburgaren ute hos MCE bra gjort. Underbart ställe.
Tusen tack till dig som lotsade mig tillbaks till mer civiliserade trakter.
Ha det bra kör inte långsammare än nödvändigt så syns vi säkert vid donken en annan gång.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|