Nisse Hult vill se 500 Hojar vid Donken på onsdagar!!

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Ja, jag blev helt paff han smög sig upp bakifrån, efter han tog den sa han nåt i stil med att man inte får tränga sig i kö vi rödljus.. var snabbt av hojen och slängde mig på taxibilen sen var Pippi & Eckstra fort framme också skönt att man inte var själv i det läget iaf :)
Vet inte hur jag fick tillbaka nyckeln allt gick så jävla fort.

Killen såg märkbart påverkad ut av både alkohol och andra grejer, antar att han ville visa sig ball för tjejerna i baksätet...

Kommer aldrig stanna vid rödljus igen och om polisen tar mig kan jag säga att jag inte vågar pga rån risken :gnissla

Man tror inte att sånt händer! Tog en stund innan vi fattade och agerade... Tror killen i taxin ska vara glad att vi inte var fler och argare... Snacka om att vilja sätta livet till... Dummaste argumentet: Jag trodde de va min kompis...
 

Hellhound

OverLoad MC
Gick med
29 Mar 2009
Ort
VH
Hoj
R1200GSA -14
Raka rör alla på onsdag? Bullertesta +200 hojar kan de väl gotta sig med
 

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
Buller på Sveavägen?!

Det är väl otroligt lugnt på Sveavägen nu för tiden. Kul att se så många hojar på onsdagarna som sköter sig!!
Det är klart att det skrämmer slag på 80-åringarna som vill gå å lägga sig kl 20.00. Men idag visar ju alla hänsyn å dessutom har merparten åkt vid 22 snåret, det finns väl inget att klaga på!!!!
Skillnad var det på 80-talet då pratar vi raka rör å full gas till kl 0300 på natten... Jag hoppas att ingen vill provocera fram det ljudet igen genom att utdela böter för dem som kör med insatsen i..... då kan man lätt få uppfattningen att det man lika gärna köra utan insats å så var vi tillbaka till 140db nivån igen...
/NH
 

razze

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Ort
vallentuna
Hoj
zx9r ninja
Det är väl otroligt lugnt på Sveavägen nu för tiden. Kul att se så många hojar på onsdagarna som sköter sig!!
Det är klart att det skrämmer slag på 80-åringarna som vill gå å lägga sig kl 20.00. Men idag visar ju alla hänsyn å dessutom har merparten åkt vid 22 snåret, det finns väl inget att klaga på!!!!
Skillnad var det på 80-talet då pratar vi raka rör å full gas till kl 0300 på natten... Jag hoppas att ingen vill provocera fram det ljudet igen genom att utdela böter för dem som kör med insatsen i..... då kan man lätt få uppfattningen att det man lika gärna köra utan insats å så var vi tillbaka till 140db nivån igen...
/NH

RAKA RÖR TILL VI DÖR:yoparty
 

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
Onsdag 10 Augusti

Häng på den 10 augusti, då kör vi en massutflykt från stan!!

Målet ett klassiskt mål som alla rejsputtar besökt någon gång på 80talet...

Men denna gång blir det finkörning så 125orna hinner med!
Ta vad du har som rullar på 2 hjul alla kan åka med gammal som ung!!

Alla får en egen road map till målet - så Ni kommer fram om något skulle hända på vägen!!
Å det blir på ASPHALT ...

Vi stannar och väntar in kön ett par gånger så att vi får åka tillsammans!

Å självklart så avslutar vi med en fika eller wurre vid brasan..

Sprid detta till alla!!
Blir vi 500 pers har Ni något unikt att berätta för barnbarnen!!!!

Se även sporthojs kalendern den 10/8 (någon bugg i kalendern den visar fel dag men självklart är det ONSDAG!)

//NH
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Vi får be att fotbollsförbundet lägger lokala derbyn på onsdagar så att det blir lugnt på vägarna :D
 

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
Start å tid

Varifrån går starten och vilken tid??

Donken Sveavägen as usual!!!

Clutch out 22.00 :hojbusa:hojbusa
10 augusti

Men kom in minst en timme tidigare å kolla på alla hojar!!
Man kan ju gotta sig i massor av specialare allt från Rickman Trajan till Busa turbo....

Glöm inte att sprida det till alla som har en hoj så att de får vara med om en riktig körning... Skadar ju inte att även dom som köpt "fel hoj" får se att det är ballast med en sveavägsracer :D
 

Ard0

Ny medlem
Gick med
13 May 2011
Ort
Solna
Hoj
Honda CBR 1100xx superblackbird
Jag e fan på, ung grabb på röd sliten bb:)
Första gången för mig.
 

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Ort
STOCKHOLM
Hoj
KTM 890 r-2022
Hm? Hade varit super o en självklarhet ;) MEN,,!! ska ju pissa Senare på eftermiddan Kväll ;(( Torsdagen e det SOL (Kväll) SKIT OXÅ,,, Nää då tråkigt nog får man hoppa d. :(
 

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
Hm? Hade varit super o en självklarhet ;) MEN,,!! ska ju pissa Senare på eftermiddan Kväll ;(( Torsdagen e det SOL (Kväll) SKIT OXÅ,,, Nää då tråkigt nog får man hoppa d. :(

Prognosen just nu är sol på kvällen och det slutar regna vid 15 tiden på em...
:Bugar SOL :Bugar
//NH
 

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
Hm? Hade varit super o en självklarhet ;) MEN,,!! ska ju pissa Senare på eftermiddan Kväll ;(( Torsdagen e det SOL (Kväll) SKIT OXÅ,,, Nää då tråkigt nog får man hoppa d. :(

Prognosen just nu är uppehåll på kvällen och det slutar regna vid 15 tiden på em...
:Bugar :Bugar
//NH
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Finns de karta över färden om man inte skulle hinna ditt till 22?
 

razze

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Ort
vallentuna
Hoj
zx9r ninja
hinner inte bli klar med min turbo 125a så få åka med på pappas original hoj från -75.168784_179025968795269_100000636000340_461273_1776957_n.jpg:yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top