razze
Ny medlem
varje onsdag ska det va anars kan det va =)
Kan man få ngn slags ruttplanering såhär i förhand ?
Då sveavägen är en vanlig mötesplats gör man klokt i att undvika rusa motorn och griseköra just där - för att slippa framtida problem med snuten.Äh, han var juste. Det var många som ville att han skulle kolla deras hojar. Dom hade fått lite klagomål från folk som bodde längs med Sveavägen och han tyckte att om man bara ger f-n i att varva satan där så behöver inte dom sätta upp bullerkoll. Men han sa också att om folk kör som satan inne i stan så kommer det naturligtvis bli en massa spärrar och skit
Du hinner se tjejkörningens bad OCH hänga på Svea,...
Kan man få ngn slags ruttplanering såhär i förhand ?
Jag ser framför mig att Jocke R går in på toan på McD och när han kommer ut en kvart senare är det helt tomt utanför och alla hojar är borta...Hej vart tog alla vägen?
Tror aldrig att man få tag i samma känsla som fann på svea / donken som på tidigt 80-tal.. Då fanns det varken IT eller mobiler, utan man tog hojen in till stan för att kolla om det var någon där... Å de gjorde det oftast, ibland bara några ( ca 20st) och ibland fullt från Odengatan å ända bort till T-banan Rådmansgatan.
Idag så kollar alla på nätet eller ringer varandra för att höra om det är någon som ska åka...
Du hinner se tjejkörningens bad OCH hänga på Svea,...
En gång är ingen gång....
Härligt vore om traditionen att samlas och ses alla samtidigt har återuppstått..
Detta blir nog den sista riktigt stora onsdags meetingen. Alla semestrar gör att det tunnar ur...
I kväll (onsdag) tänkte vi ta en diskussion och dra upp lite riktlinjer inför augusti då alla är tillbaka från semestern.
Det passar bra att ta den diskussionen över en fika vid målet efter kvällens repa!
//NH
Jasså var det en tjejkörning egentligen?
Well, då passade ju jag bra in iofs!
Men först i vattnet var jag iaf
Men mobiler och datorer hindrar inte lite härligt SH-kaos! Kul kväll med en massa förvirring, på ett bra sätt. Hur många kom fram?
Jag ser framför mig att Jocke R går in på toan på McD och när han kommer ut en kvart senare är det helt tomt utanför och alla hojar är borta...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|