Tidigast måndag, sen är jag flexibelÅterkommer om det funkar vilka dagar ska du åka ?
Tidigast måndag, sen är jag flexibelÅterkommer om det funkar vilka dagar ska du åka ?
Tidigast måndag, sen är jag flexibel
I Norge nu. Träffade på 4 glada grabbar från Sverige tidigare idag. En på dominator, en Multistrada och två touringjärn. Vi skulle alla ta båten mot Geiranger. Några härifrån?
Tjena jag tänkte åka till Norge vecka 29 ifrån Göteborg, har inte riktigt bestämt rutten än men hade gärna gått upp för galdöpiggen kört trollstigen m.m, hade varit trevligt med sällskap nån som ska dit vecka 29?
I Norge nu. Träffade på 4 glada grabbar från Sverige tidigare idag. En på dominator, en Multistrada och två touringjärn. Vi skulle alla ta båten mot Geiranger. Några härifrån?
Tjena Starstriker ............fan saknar Norway men altanbygge i stället :-( drive safe ;-)
Fråga dom?
Ja det hade jag ju kunnat göra, men lite svårt i efterhand. Kan du fråga dom?
Tog en sydligare tur i år. Klrt en massa mellan Sognefjord och Nordfjord. Hittade en massa fantastiska vägar som turistböckerna inte säger något om. Sitter nu i Gräsmark nära Torsby, på väg hemåt.... Har haft en grym vecka nästan utan regn!
Bilder/Film??
Ey, körde 40 mil hem från Norge igår, tog en lunch hemma och äntrade sen bilen och körde 67 mil till Österlen.
Ge mig en chans föffan
tänkte säga hej då! för nu far jag och två polare in i Norge.. kommer missa er alla och ha en fortsatt trevlig semester för er som inte jobbar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|