Norrköping!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Åfan, det finns plats? På hemsidan står det fullbokat.
Vore riktigt skoj!
Det finns möjligtvis inte plats på ett släp någonstans...

:rolleyes: :va
den 28 är det fullt men den 29 finns plats, är bara hojen försäkrad genom annat bolag än IF eller Trygg är det lugnt. Jag har en plats kvar på släpet...
 

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
den 28 är det fullt men den 29 finns plats, är bara hojen försäkrad genom annat bolag än IF eller Trygg är det lugnt. Jag har en plats kvar på släpet...

Kalas, har du lust att pma ditt nummer så slår jag en signal i morgon.
 

Moshi

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Norrköpin'
Hoj
Bandit 600N -95
Är det någon här från stan som har tid och lust att vissa hur man kör manöverbanan inför uppkörningen på ett 'korrekt' sätt? Lämpligast vore om man själv tagit kortet nyligen förstås. Börjar bli lätt stressad inför uppkörningen nästa vecka. Gärna förslag på vart man kan träna också?

Mvh M
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Är det någon här från stan som har tid och lust att vissa hur man kör manöverbanan inför uppkörningen på ett 'korrekt' sätt? Lämpligast vore om man själv tagit kortet nyligen förstås. Börjar bli lätt stressad inför uppkörningen nästa vecka. Gärna förslag på vart man kan träna också?

Mvh M
Här hittar du skisser på hur banorna ska se ut. Själv hattade jag rundor längst ner på Spårgatan utanför Rudolf Steinerskolan för några år sedan, där jag byggt upp banan på figur 1 och 2 av kvistar *skratt*. Funkade finfint :tummenupp Lycka till!
 

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Doable, din lilla räka! är du hemma nu igen. :tummenupp
allt varit väl på semestern?

kanske åka lite i veckan?
Va? Vad är det här? Personangrepp mitt i veckan!?
Jodå, semestern var det inget fel på, kanske lite väl mycket sol bara :D O helt hojlös har man inte varit, hyrde en 90cc tvåtaktsskoter som man puttrade rundor på i 3 dagar -Väldigt praktisk maskin må jag säga.

Robban, sluta låtsas vara Online på msn! :) Jag kör gärna lite i veckan, slutar typ vid lunch om dagarna. Idag, imorgon...? Hör av dig.
 

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Är det någon här från stan som har tid och lust att vissa hur man kör manöverbanan inför uppkörningen på ett 'korrekt' sätt? Lämpligast vore om man själv tagit kortet nyligen förstås. Börjar bli lätt stressad inför uppkörningen nästa vecka. Gärna förslag på vart man kan träna också?

Mvh M

Jag kan hjälpa dig :). Finns en parkering i fiskeby med markeringar osv...bara du står för koner/flaskor eller vad du nu vill markera med så kan jag komma ner dit och hjälpa dig =). Tog själv kortet för en månad sen.:D

Annars är väl lättast att åka ut till kungsängen och där man kör upp. Där kan man öva på höghastigheten med osv..
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Skickar ut en förfrågan av Eric som kör en Z1000 orange.

Är det någon som ska köra idag? vanliga samlingen kl.12.00 står Eric där iaf.
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
faan, dålig stil. jag åkte dit för å snacka lite skit o en del hoj. bara den stackars ensamme Eric där. ut å åk ni som kan, jag är en smula avundssjuk
 

ottosson

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2008
Ort
norrköping
Hoj
08 Kawasaki zx6r
Är det nån som ska dra en repa i helgen om det blir bra väder, mcorvars var väl samlings platsen fär folket möts upp...
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
jo visst det vore ju inte helt fel. har fått igång min hoj nu men är lite tveksam till den men en runda kan jag nog ta o känna efter lite. :tummenupp
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ska till Karlstad imorrn till på fre i jobb, men får jag ihop logistiken så kanske jag tar ner hojen nu till helgen..

Då är jag också med :)!
 

Moshi

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Norrköpin'
Hoj
Bandit 600N -95
Både tjejen och jag fixad lappen idag! Ses eventuellt på lördag om det blir något. Btw, är det toktempo som körs eller kan en mindre customhoj hänga med i svängarna :> ?
 
Nyheter
Klart med H-D Euro Festival 2025

Vill uppleva nästa vår i Fr...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition

Ducati har presenterat Pani...

CFMoto har presenterat 657 SR-R

Kinesiska tillverkaren CFMo...

2025 års MX-modeller från Yamaha

För säsongen 2025 har Yamah...

Bike söker en motorjournalist

Vi söker dig som är genuint...

Bike Babes Sweden nu 7 000 medlemmar

Fotograf: Lotta Kronåker ...

BMW R 1300 GS Adventure

BMW Motorrad har presentera...

ExploreBike: Workshop hos Öhlins

Kent Öhlin började 1976 att...

Vinnarhojen utlämnad!

Under Älvsjö-mässan i janua...

Top