Nostalgi: Gamla barnprogram!

Silver Fang (har själv fyra dvd :))

Inte till barn men;
A-Team
Airwolf

Kom på några till..

Mumintrollen

Ville,Valle o Viktor (Kommer ihåg signaturmelodin men inte så mycket av programmet.)

Matulda och Megasen En liten gumma på ett tivoli och hennes flygande hund

Sedan var det ju en del adventskalendrar, vissa vill man minnas o andra bör helst förglömmas..

Man får ju inte glömma bort Anita och Televinken.
En riktig plågande docka den där Televinken. :D :D

Förresten, Silverfang är det en film eller en serie? Jag vill minnas att jag sett en film som hette det som handlade om en massa hundar som slogs mot en björn, jävligt bra var den också och ganska otäck tyckte jag.

Chris Ash skrev:
Förresten, Silverfang är det en film eller en serie? Jag vill minnas att jag sett en film som hette det som handlade om en massa hundar som slogs mot en björn, jävligt bra var den också och ganska otäck tyckte jag.

Det är en serie, det är en massa hundar som slåss mot akakaboto världens farligaste och ondaste björn. Det är grymt bra iaf, den fanns på fyra band och finns på dvd nu. Den var väl ganska obehaglig när man var liten för den är jävligt blodig och proppfull med svordomar.

honkiie skrev:
Det är en serie, det är en massa hundar som slåss mot akakaboto världens farligaste och ondaste björn. Det är grymt bra iaf, den fanns på fyra band och finns på dvd nu. Den var väl ganska obehaglig när man var liten för den är jävligt blodig och proppfull med svordomar.

Hittade precis dem på ginza, det är en av de filmerna man sett i sitt liv som man aldrig glömmer.

Ska man ha den svenska eller japanska versionen? Den var jäkligt konstigt klippt vill jag minnas, den svenska alltså. Typ en massa hopp och kast, helt plötsligt var tex björnfan blind......

* Thunderbirds
* Starzinger
* Widget, nån lila rymdjohnny som var ohyggligt kul.
* Hemliga Arne med evighetsmaskinen

+ Allt som nämnts i tråden.

Chris Ash skrev:
Hittade precis dem på ginza, det är en av de filmerna man sett i sitt liv som man aldrig glömmer.

Ska man ha den svenska eller japanska versionen? Den var jäkligt konstigt klippt vill jag minnas, den svenska alltså. Typ en massa hopp och kast, helt plötsligt var tex björnfan blind......

Silverfang utan harryson till varannan hund vore ju inte silverfang. Det är lite konstigt klippt ibland och det är typ två avsnitt mindre men det kan man leva med för moss och snipers röster på svenska.

Victor skrev:
Har ni tänkt på att Boxer-Robert är en kopia av en av snubbarna i Thunderbirds? Leta reda på bilder och jämför, de är identiska.
Undrar vem det är?! Han med lattjobrillorna?

robert_film.gif

thunderbird_6_cover-thumb.jpg

Edït: :hihi :lol
520_brains.jpg

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning