MikkE
Guest
Silver Fang (har själv fyra dvd )
Inte till barn men;
A-Team
Airwolf
Inte till barn men;
A-Team
Airwolf
Jocke W skrev:Transformers, M.A.S.K och He-Man så klart! brukar gå runt och sjunga på heman låten =P
Chris Ash skrev:Förresten, Silverfang är det en film eller en serie? Jag vill minnas att jag sett en film som hette det som handlade om en massa hundar som slogs mot en björn, jävligt bra var den också och ganska otäck tyckte jag.
honkiie skrev:Det är en serie, det är en massa hundar som slåss mot akakaboto världens farligaste och ondaste björn. Det är grymt bra iaf, den fanns på fyra band och finns på dvd nu. Den var väl ganska obehaglig när man var liten för den är jävligt blodig och proppfull med svordomar.
Chris Ash skrev:Hittade precis dem på ginza, det är en av de filmerna man sett i sitt liv som man aldrig glömmer.
Ska man ha den svenska eller japanska versionen? Den var jäkligt konstigt klippt vill jag minnas, den svenska alltså. Typ en massa hopp och kast, helt plötsligt var tex björnfan blind......
hållundan skrev:* Thunderbirds
Undrar vem det är?! Han med lattjobrillorna?Victor skrev:Har ni tänkt på att Boxer-Robert är en kopia av en av snubbarna i Thunderbirds? Leta reda på bilder och jämför, de är identiska.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|