Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Håller fullständigt med. Kombinationen med skitreklam och forummedlemmar som hellre skapar osämja än trivsel gör att suget att vara här inte direkt ökar...Finns det inga andra reklamleverantörer att använda i stället för Google Ads?.
Googles enda agenda är ju att tjäna massor med pengar på att kartlägga folk och förstöra sidor med pissreklam..
Förstår inte biltillverkarna som använder Android i bilarna.
Jag har varit frånvarande från Sporthoj en längre tid och kom nyss tillbaka igen, men nu tar jag nog en paus igen.
Men ursäkta bäste Hr Lofterud. Du kan väl inte komma med fakta när forummedlemmar har åsikter förstår du väl?Ska vi ta det en gång till?
Motorrad Tyskland äger inte sporthoj.com.
Motorrad Nordic AB Är ett svenskt företag som har ett franschisingavtal med Motorrad Tyskland. Motorrad Nordic äger Sporthoj. De äger också Bike (powered by Motorrad)
Men nya annonserna suger absolut!
Tror dock som flertalet andra att det kommer att lösa sig. Eller hoppas iaf…
De beror ju på annonserna till höger, "billackfri kropp buckla reparation..." och "Vill du bli LPG-terapeut", som lägger beslag på utrymme innan nästa trådrubrik får plats. Men de är rätt irriterande, särskilt när det blir fyra fem st i rad.De där stora vita fälten är kvar fortfarande...
View attachment 484615
Det där hände ju hela jämrans tiden långt innan annonsvolymen skruvades upp till elva å andra sidan. Lika störigt varje gång, mest för att man inte lärde sig att vänta 30 millisekunder med att klicka.Haha, ja det där händer mig också ofta. Man ska klicka på "Nya inlägg", precis när man klickar så hoppar annonsen fram och menyraden flyttar sig en bit neråt och man klickar på annonsen. Har lärt mig att vänta den där halva sekunden...
.
Det här var ett bra och intressant forum med många profiler för mindre än tio år sedan. Nu är medlemmarna färre och innehållet betydligt mer meeehh och det blir inte bättre när annonser sabbar funktionaliteten. Snart dags för någon initierad att ta hela skiten någon annan stans…?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|