nu får det vara nog

Mar

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
Jo det funkar ju till vissdel iaf. Inget ont om storebror eller vad ;)

/Mar


RoLLER skrev:
Jag hade ha en viss förståelse för det när jag bevittnade en MC-krash häromdagen. 2 Ambulanser, 1 ambulanspersonbil, 2 brandbilar, en befälsbil, 1 polisbil och 1 ambulanshelikopter. På plats efter ca 10 minuter.

Nånstans var det faktiskt skönt att se att hela räddningsapparaten faktiskt fungerar.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Psychobiker skrev:
Jag har funderat på att cykla till jobbet ibland, fast då måste jag lägga ett par tusen påe n cykel också, men har lust att skita i det bara av princip, vill inte ge miljömupparna den kredan att man kör mindre för bensinen är dyr, för då vill de bara höja den ännu mer, tills vi inte har några fordon längre.

:tummenupp

Hmm.. din avatar... vadå inga radfyror? Har för mig att gixxer 600 är en sån... :fatta!
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Ytterligare en anons om priserna gällane bensinen..

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,627431,00.html

snart är det bara politikerna som har råd att köra till jobbet, ÅÅåå vad i helvete ska dom på jobbet & göra, (så länge dom INTE är MODERATER)..de e ju dom som ser till att VI rediga knegare inte har råd att komma till våran jobb..

så om du är anhängare av ett parti med vissa miljöanknytningar eller en frisk vilja till att säga nej till sänkta skatter på bensinen, JAaaaaa då vill du inte vara i närheten av mig..

(en sak till miljöpartist. de är väll en sån fjant som bor i stan & aldrig varigt på landet.)


Ååååå!!!! jaaa jag är J... trött nu på all S.... J....miljö beskattningar, pengarna går ju ändå inte till något miljöarbete, helt omöjligt.. inte med dom summerna, för då borde vi bott i GUL & ÄNNU GRÖNA SKOGAR.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ytterligare en bra grej med att ha mosad fot, slipper tanka bilen nu..
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top