El Phantasmo
Snygg. Sexig. Singel.
micke salmi skrev:prick fritt och utan en skråma räcker de somm svar
Jo, det säger nog den här gubben med. Kan tänka mig att du och han skulle kunna bli rätt lika. :kocko
micke salmi skrev:prick fritt och utan en skråma räcker de somm svar
micke salmi skrev:förlåt mina innläg men ja vill bara säga att de e lite dumt att köra 200+
på svensk allmän väg i synerhet om det finss en traktor inom 5 km avstånd
håppas att du kryar på dig och kommer på hjul i genn mvh micke
Tigerman skrev:A ja vet inte bönder vetu ..inget vetttttt..ALLS..på att det kan koma en sporthoj farandes..FAN DET VAR NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE till 100%
freddexwing skrev:Säg det då och håll inte på med en massa skitsnack om att det är hans fel och hit och dit... bla bla 39 år... bla bla!
Bra att killen klarade sig och inte dog, då hade din försäkring blivit ännu dyrare!
/Fredde
Gixxer Rolle skrev:Det är aldrig kul när någon vurpar och det är skönt att det gick bra för dig, men är du riktig i skallen det är OMÖJLIGT traktorns eller bondens fel om du kommer i tvåhundra blås.
Blip skrev:Härligt att höra att allting är ok med dej, kör lugnt i fortsättningen.
Till micke salmi ditt praktarsel så berörs inte din försäkring på din Suzuki es
Saknas det fullständigt empati här på SH numera förresten? De flesta som skriver med några få undantag totaldissar killen för att han tabbat sej. Skärp till er för helvete :kocko
Tigerman skrev:Härligt att det finns människor på dena Jord som är normala.!
El Phantasmo skrev:Jo, det säger nog den här gubben med. Kan tänka mig att du och han skulle kunna bli rätt lika. :kocko
El Phantasmo skrev:Jo, det säger nog den här gubben med. Kan tänka mig att du och han skulle kunna bli rätt lika. :kocko
skoteridioten skrev:Så du menar fortfarande att det är trafikens fel att du krashade? Jösses
"inte hade klaat av den situvationen" (snygg svatning btw ). Kanske inte, men frågan är om "han" verkligen hade försatt sig i den situationen från början?
Tigerman skrev:Ja säger inte att det e trafikens fel på något sätt.. Och nej ingen svarting hör..men du kan bli en om du vill...
storken skrev:bra att du lever!
att vara nära döden är inget att vara stålt över. det är bara bevis på att man var klantig som fan oavsett om det vobblar (som det gjorde för mig i höstas) eller om det är en röv-traktor. hamnar man där så har man skämt ut sig. så är det!
200 är snabbt och 100 är snabbt det med, och man kan nog dö i 15 oxå. så va jävligt glad att du lever, köp ny hoj och kör bättre nästa gång.
hoppas att du är på benen snart och slipper ha ont.
Bo_jahn skrev:Har alla missat det här roliga?
Med 99% säkerhet menade skoteridioten "Stavning" där han skrev "svatning"
Varpå Tigerman replikerar:
Lugna ner dig killen. Ingen kallade dig för en sådan där hemsk svarting.
Och hur gör man för att göra någon till en svarting? Låser in dem i ett solarium? Gör en inverterad Michael Jackson? Må dem med svart färg?
Bo_jahn skrev:Har alla missat det här roliga?
Med 99% säkerhet menade skoteridioten "Stavning" där han skrev "svatning"
Varpå Tigerman replikerar:
Lugna ner dig killen. Ingen kallade dig för en sådan där hemsk svarting.
Och hur gör man för att göra någon till en svarting? Låser in dem i ett solarium? Gör en inverterad Michael Jackson? Målar dem med svart färg?
Tigerman skrev:VAD FAN ÄR DET MED ER TILL VISSA IDIOTER HÄR!!
Lorge skrev:Hoppas du klarnar till när chocken lagt sej.
Kay skrev:Död åt traktoristerna!
eller inte
Beklagar ditt missöde! Hojar finns det många av, bara o köpa ny, för du hade säkert förhoppningsvis helförsäkrat.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|