Nu har det hänt KRASCHAT!!!!!

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
micke salmi skrev:
förlåt mina innläg men ja vill bara säga att de e lite dumt att köra 200+
på svensk allmän väg i synerhet om det finss en traktor inom 5 km avstånd
håppas att du kryar på dig och kommer på hjul i genn mvh micke :squid

Säg det då och håll inte på med en massa skitsnack om att det är hans fel och hit och dit... bla bla 39 år... bla bla!

Bra att killen klarade sig och inte dog, då hade din försäkring blivit ännu dyrare!

Tigerkillen, hoppas du får ordning på hojen snart och tar det lite lugnare... ;)

/Fredde :)

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Tigerman skrev:
A ja vet inte bönder vetu ..inget vetttttt..ALLS..på att det kan koma en sporthoj farandes..FAN DET VAR NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE till 100%

Det är aldrig kul när någon vurpar och det är skönt att det gick bra för dig, men är du riktig i skallen :confused: det är OMÖJLIGT traktorns eller bondens fel om du kommer i tvåhundra blås.

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR -04 Röd svart + godis
freddexwing skrev:
Säg det då och håll inte på med en massa skitsnack om att det är hans fel och hit och dit... bla bla 39 år... bla bla!

Bra att killen klarade sig och inte dog, då hade din försäkring blivit ännu dyrare!

/Fredde :)

Härligt att det finns människor på dena Jord som är normala.!

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
Gixxer Rolle skrev:
Det är aldrig kul när någon vurpar och det är skönt att det gick bra för dig, men är du riktig i skallen :confused: det är OMÖJLIGT traktorns eller bondens fel om du kommer i tvåhundra blås.

Det håller ja med dig om det är inte hans fel ..på nogot sät det var mitt..ja har inte sagt något annat..eller ja till dom som e helt skruvade här ..blir man trött på...Ja skyller inte på nån utan mig själv e bara glad att det inte gick åt skogen med mitt liv i dag...

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
R1
Blip skrev:
Härligt att höra att allting är ok med dej, kör lugnt i fortsättningen.

Till micke salmi ditt praktarsel så berörs inte din försäkring på din Suzuki es

Saknas det fullständigt empati här på SH numera förresten? De flesta som skriver med några få undantag totaldissar killen för att han tabbat sej. Skärp till er för helvete :kocko
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
bra att du lever!

att vara nära döden är inget att vara stålt över. det är bara bevis på att man var klantig som fan oavsett om det vobblar (som det gjorde för mig i höstas) eller om det är en röv-traktor. hamnar man där så har man skämt ut sig. så är det!

200 är snabbt och 100 är snabbt det med, och man kan nog dö i 15 oxå. så va jävligt glad att du lever, köp ny hoj och kör bättre nästa gång.

hoppas att du är på benen snart och slipper ha ont.
:fyllisar

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
El Phantasmo skrev:
Jo, det säger nog den här gubben med. Kan tänka mig att du och han skulle kunna bli rätt lika. :kocko

Idag körde jag Karlskoga tor.
Det måste varit samma gubbe jag kom ikapp och körde om minst sex-sju gånger. Fast i olika bilar varje gång, märkligt.

Bo_jahn

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
GSXR 1000 x2, KX 125; EC300
Har alla missat det här roliga? :)

skoteridioten skrev:
Så du menar fortfarande att det är trafikens fel att du krashade? Jösses
"inte hade klaat av den situvationen" (snygg svatning btw ). Kanske inte, men frågan är om "han" verkligen hade försatt sig i den situationen från början?

Med 99% säkerhet menade skoteridioten "Stavning" där han skrev "svatning"

Varpå Tigerman replikerar:

Tigerman skrev:
Ja säger inte att det e trafikens fel på något sätt.. Och nej ingen svarting hör..men du kan bli en om du vill... :finger

Lugna ner dig killen. Ingen kallade dig för en sådan där hemsk svarting. :rolleyes:
Och hur gör man för att göra någon till en svarting? Låser in dem i ett solarium? Gör en inverterad Michael Jackson? Målar dem med svart färg? :hihi

Last edited:

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
storken skrev:
bra att du lever!

att vara nära döden är inget att vara stålt över. det är bara bevis på att man var klantig som fan oavsett om det vobblar (som det gjorde för mig i höstas) eller om det är en röv-traktor. hamnar man där så har man skämt ut sig. så är det!

200 är snabbt och 100 är snabbt det med, och man kan nog dö i 15 oxå. så va jävligt glad att du lever, köp ny hoj och kör bättre nästa gång.

hoppas att du är på benen snart och slipper ha ont.
:fyllisar

Japp du har helt rätt där...man har skämt ut sig ...Det ordnar sig alltid hoppas jag..Tack för den texten den var bra...

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
El Phantasmo skrev:
Jo, det säger nog den här gubben med. Kan tänka mig att du och han skulle kunna bli rätt lika. :kocko

Den jävla gubben måste ju va dum i huvudet!!!

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
Bo_jahn skrev:

Lugna ner dig killen. Ingen kallade dig för en sådan där hemsk svarting. :rolleyes:
Och hur gör man för att göra någon till en svarting? Låser in dem i ett solarium? Gör en inverterad Michael Jackson? Må dem med svart färg? :hihi

Japp det har nog blit lite fel här...Då får ja be om ursäkt...Lite roligt var det..men inget e kul just nu..

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
R1
Bo_jahn skrev:

Och hur gör man för att göra någon till en svarting? Låser in dem i ett solarium? Gör en inverterad Michael Jackson? Målar dem med svart färg? :hihi
:D :D :D :D

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Kan ju säga att man för det första inte såg att det var en traktor, den körde runt med ett stort jävla släp som täckte traktorn.

Visst, idiotiskt att ligga runt 200 på vanliga vägar men hur många här inne gör inte samma sak? Att man sen inte alltid är berädd på att ett fordon helt plötsligt ligger i 30 kan göra en situation livsfarlig...

jobbigt med alla moral-nissar som alltid vet bäst och kör bäst här bara....

Nu gick det iallfall jävligt bra, såg ganska äckligt ut från ca 100 m bakom.

Kändes jävligt gött när du gick upp som inget hade hänt!

Hojen fixas! don´t worry!

Tigerman

Hårt o Brutalt
Gick med
25 May 2005
Hoj
Kay skrev:
Död åt traktoristerna!

eller inte

Beklagar ditt missöde! Hojar finns det många av, bara o köpa ny, för du hade säkert förhoppningsvis helförsäkrat.

Japp helförsäkrat som tur var ..eller är...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha