Silwer
för******
hahaa nej inet föränn nu, jaja skitsamma.Bingo skrev:Fattar du fortfarande inte att du blandade ihop två skilda signaturer
hahaa nej inet föränn nu, jaja skitsamma.Bingo skrev:Fattar du fortfarande inte att du blandade ihop två skilda signaturer
Bikerbitch skrev:Säger han som sa åt sin förredetta flickvän att hålla i sig hårt om snuten skulle dyka upp...
Djävla trist Rigge!
Mårral TjerringOLJEKYLD GSXR skrev:Hade nog sagt samma sak idag om jag åkte på motorväg. Jag sa aldrig att det var bra att smita med skjuts, tvärtom.
Pejo skrev:Och till sist: SAAB betyder faktiskt Sälj Aset Annars Byt, för er som inte visste det.
OLJEKYLD GSXR skrev:Hade nog sagt samma sak idag om jag åkte på motorväg. Jag sa aldrig att det var bra att smita med skjuts, tvärtom.
Hallo blondinenBikerbitch skrev:Nyss sa du till Rigge att det var bra att han inte smet med skjuts på.
Varför skulle du då göra tvärtom?
Bikerbitch skrev:Nyss sa du till Rigge att det var bra att han inte smet med skjuts på.
Varför skulle du då göra tvärtom?
GSXR1100R skrev:Hallo blondinen
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag sa inte att jag absolut skulle göra det. Och det är inte bra. Men beroende på förutsättningar så kan man kanske tänka sig att jag skulle försöka.
Men ni bor ju i Fjollträsk bägge två, hur kan ni ha olika språkBikerbitch skrev:Det är oherhört korkat att smita med passagerare bakpå.
Men visst, vill man ha en annans liv på sitt samvete så är det väl upp till en själv.
Gamlot; Blondin o blondin. Om du visste vad Oljedroppe har sagt angående smita med skjuts så skulle du förstå mitt inlägg. Sen att jag formulerar mig knäppt eller missförstår Per beror på att vi inte talar samma språk.
GSXR1100R skrev:Men ni bor ju i Fjollträsk bägge två, hur kan ni ha olika språk
Flåklypa skrev:Hu kan man va så dumm att kjöra över hasstighetsbegrensningen? Va tro du man har fartgrenser för? Du ä säkert en sånn där som kör på det ena ock det anndra julet och har en motorsykel som brummar så där högt. Hopas du innte får tilbaka kjörkortet den här sesongen.....
......för då kan jag låna din hoj gratis i sommar...TJOOHOO!!!
Det var inte en grå SAAB 9000 vid E4 Tallskogen va? Tierpspolisen har man själv sponsrat några gånger....dom är förjävliga! Sorry man...ring mig när det är dags att skriva snyftbrevet till Länsstyrelsen så kanske det går att korta ner det straffet någon månad iaf. Svärmorsan jobbar på Länsrätten och vet vlika trådar man skall spela på.
PS. Förstår att du har fått bilfrossa efter förra sommaren (intern pik) DS.
Ugluk skrev:Surt som fan Rigge. Jag vet precis hur djävligt det känns eftersom jag själv varit av med lappen två gånger.
Lider med dig, men en stor klapp på axeln ska du ha för att du inte chansade.
Helt normalt tänk efter att man torskat, därmed inte sagt att man inte gjorde rätt. Om man däremot försöker dra med skjuts på förtjänar man en knogmacka eller två.Rigge skrev:Just nu känns det som att jag skulle ha en smäll på käften för att jag inte stack.
Ugluk skrev:Helt normalt tänk efter att man torskat, därmed inte sagt att man inte gjorde rätt. Om man däremot försöker dra med skjuts på förtjänar man en knogmacka eller två.
Rigge skrev:Hehe... jag fick skäll av henne för att jag inte stack
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |