Nu vill jag ha MASSA beröm av moralknuttarna!!

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Bikerbitch skrev:
Säger han som sa åt sin förredetta flickvän att hålla i sig hårt om snuten skulle dyka upp... :3freak

Djävla trist Rigge!

Hade nog sagt samma sak idag om jag åkte på motorväg. Jag sa aldrig att det var bra att smita med skjuts, tvärtom.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
OLJEKYLD GSXR skrev:
Hade nog sagt samma sak idag om jag åkte på motorväg. Jag sa aldrig att det var bra att smita med skjuts, tvärtom.
Mårral Tjerring :arsele
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
OLJEKYLD GSXR skrev:
Hade nog sagt samma sak idag om jag åkte på motorväg. Jag sa aldrig att det var bra att smita med skjuts, tvärtom.

Nyss sa du till Rigge att det var bra att han inte smet med skjuts på.
Varför skulle du då göra tvärtom?
 

Flåklypa

Il tempo gigante
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
R6...skrapad både styrbord och babord.
Hu kan man va så dumm att kjöra över hasstighetsbegrensningen? Va tro du man har fartgrenser för? Du ä säkert en sånn där som kör på det ena ock det anndra julet och har en motorsykel som brummar så där högt. Hopas du innte får tilbaka kjörkortet den här sesongen.....



......för då kan jag låna din hoj gratis i sommar...TJOOHOO!!! ;)

Det var inte en grå SAAB 9000 vid E4 Tallskogen va? Tierpspolisen har man själv sponsrat några gånger....dom är förjävliga! Sorry man...ring mig när det är dags att skriva snyftbrevet till Länsstyrelsen så kanske det går att korta ner det straffet någon månad iaf. Svärmorsan jobbar på Länsrätten och vet vlika trådar man skall spela på.

PS. Förstår att du har fått bilfrossa efter förra sommaren (intern pik) DS. :D
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Bikerbitch skrev:
Nyss sa du till Rigge att det var bra att han inte smet med skjuts på.
Varför skulle du då göra tvärtom?

Jag sa inte att jag absolut skulle göra det. Och det är inte bra. Men beroende på förutsättningar så kan man kanske tänka sig att jag skulle försöka.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag sa inte att jag absolut skulle göra det. Och det är inte bra. Men beroende på förutsättningar så kan man kanske tänka sig att jag skulle försöka.

Det är oherhört korkat att smita med passagerare bakpå.
Men visst, vill man ha en annans liv på sitt samvete så är det väl upp till en själv.

Gamlot; Blondin o blondin. Om du visste vad Oljedroppe har sagt angående smita med skjuts så skulle du förstå mitt inlägg. Sen att jag formulerar mig knäppt eller missförstår Per beror på att vi inte talar samma språk.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bikerbitch skrev:
Det är oherhört korkat att smita med passagerare bakpå.
Men visst, vill man ha en annans liv på sitt samvete så är det väl upp till en själv.

Gamlot; Blondin o blondin. Om du visste vad Oljedroppe har sagt angående smita med skjuts så skulle du förstå mitt inlägg. Sen att jag formulerar mig knäppt eller missförstår Per beror på att vi inte talar samma språk.
Men ni bor ju i Fjollträsk bägge två, hur kan ni ha olika språk :tungan
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Flåklypa skrev:
Hu kan man va så dumm att kjöra över hasstighetsbegrensningen? Va tro du man har fartgrenser för? Du ä säkert en sånn där som kör på det ena ock det anndra julet och har en motorsykel som brummar så där högt. Hopas du innte får tilbaka kjörkortet den här sesongen.....



......för då kan jag låna din hoj gratis i sommar...TJOOHOO!!! ;)

Det var inte en grå SAAB 9000 vid E4 Tallskogen va? Tierpspolisen har man själv sponsrat några gånger....dom är förjävliga! Sorry man...ring mig när det är dags att skriva snyftbrevet till Länsstyrelsen så kanske det går att korta ner det straffet någon månad iaf. Svärmorsan jobbar på Länsrätten och vet vlika trådar man skall spela på.

PS. Förstår att du har fått bilfrossa efter förra sommaren (intern pik) DS. :D

Hojen ska ställas av imorrn men du vill ju inte köra på kawaskit eller va du nu kallade den sist iallafall :7peta Klart du ska få skriva brev!! Rödbrun 9-5 kombi tror jag det var, vid Älvkarlen.
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Surt som fan Rigge. Jag vet precis hur djävligt det känns eftersom jag själv varit av med lappen två gånger.

Lider med dig, men en stor klapp på axeln ska du ha för att du inte chansade.
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ugluk skrev:
Surt som fan Rigge. Jag vet precis hur djävligt det känns eftersom jag själv varit av med lappen två gånger.

Lider med dig, men en stor klapp på axeln ska du ha för att du inte chansade.

Just nu känns det som att jag skulle ha en smäll på käften för att jag inte stack.
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Rigge skrev:
Just nu känns det som att jag skulle ha en smäll på käften för att jag inte stack.
Helt normalt tänk efter att man torskat, därmed inte sagt att man inte gjorde rätt. Om man däremot försöker dra med skjuts på förtjänar man en knogmacka eller två. :hej
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ugluk skrev:
Helt normalt tänk efter att man torskat, därmed inte sagt att man inte gjorde rätt. Om man däremot försöker dra med skjuts på förtjänar man en knogmacka eller två. :hej

Hehe... jag fick skäll av henne för att jag inte stack
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Rigge skrev:
Hehe... jag fick skäll av henne för att jag inte stack

Men Rigge då... Vilket håll var du påväg åt? Till eller från Gävle? Ni hade väl skinnställ båda två får jag anta? Du kör alltså min gammelkawa, en zx9r -95a som iaf gör 250 ärlig fart med skjuss. Övervägde du inte ens att sticka? Blev du handlingsförlamad när du såg blåljusen eller? Hade du dåligt med soppa eller nåt? Lämna du ifrån dig kortet på plats och skrev på papper och erkände också? Måste nog säga att jag är lite besviken på dig....
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top