Nr:18
Snabbare än Don Queer
Om nån ska sälja sin plats så vill jag att säljaren kontaktar mej via mail och överlåter sin plats så att jag vet att det går rätt tillväga.
Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop
Nu kan du inte vara besviken på intresset iaf, det verkar ju vara knökafullt den 1/9.
Då kanske vi "hobbyåkare" kan räkna med körningar nästa säsong med
Nu får man bara hoppas att det inte blir massa vurpor å att vädergudarna är med oss 1/9
Nej, intresset är det inget fel på denna gången. Värre var det förra gången, då hade vi gott om plats kvar i 2 av 3 grupper. Nästa säsong ska planeras samma dag som vi kör, målet är 5-6 körningar under nästa säsong.
E det ok att köra med Kraschkåpor utan lysen i snabb gatgrupp?
Nej, intresset är det inget fel på denna gången. Värre var det förra gången, då hade vi gott om plats kvar i 2 av 3 grupper. Nästa säsong ska planeras samma dag som vi kör, målet är 5-6 körningar under nästa säsong.
Kanske t o m en tvådagars (lör-sön) i mitten av april?
Jag köper gärna en plats i licengruppen om någon vill sälja.
Skicka ett PM.
/Stefan
Däck fråga! har ett Michelin pilot power race fram däck på hojen! har nu kört en kvälls körning och en hel dag på anderstorp! Ska köra den 1 sep nu igen tror ni att jag behöver byta däck eller kan jag köra en dag till?
Hur va de nu måste man montera på orginal ljuddämparen. Har en Yoshi trioval burk på nu.?
Hur va de nu måste man montera på orginal ljuddämparen. Har en Yoshi trioval burk på nu.?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|