Ny bankörning på Anderstorp!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Om nån ska sälja sin plats så vill jag att säljaren kontaktar mej via mail och överlåter sin plats så att jag vet att det går rätt tillväga.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu är det försent att betala, även om man anmält sej. Sitter och återbetalar nu, ni som betalat men inte fått bekräftelse, maila mej så att vi kan återbetala eller leta upp er bokning.
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop:näsblod

Nu kan du inte vara besviken på intresset iaf, det verkar ju vara knökafullt den 1/9.
Då kanske vi "hobbyåkare" kan räkna med körningar nästa säsong med:tummenupp
Nu får man bara hoppas att det inte blir massa vurpor å att vädergudarna är med oss 1/9 :)
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu kan du inte vara besviken på intresset iaf, det verkar ju vara knökafullt den 1/9.
Då kanske vi "hobbyåkare" kan räkna med körningar nästa säsong med:tummenupp
Nu får man bara hoppas att det inte blir massa vurpor å att vädergudarna är med oss 1/9 :)

Nej, intresset är det inget fel på denna gången. Värre var det förra gången, då hade vi gott om plats kvar i 2 av 3 grupper. Nästa säsong ska planeras samma dag som vi kör, målet är 5-6 körningar under nästa säsong.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Nej, intresset är det inget fel på denna gången. Värre var det förra gången, då hade vi gott om plats kvar i 2 av 3 grupper. Nästa säsong ska planeras samma dag som vi kör, målet är 5-6 körningar under nästa säsong.

5-6 körningar de låter inte dumt alls du
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
E det ok att köra med Kraschkåpor utan lysen i snabb gatgrupp?
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Nej, intresset är det inget fel på denna gången. Värre var det förra gången, då hade vi gott om plats kvar i 2 av 3 grupper. Nästa säsong ska planeras samma dag som vi kör, målet är 5-6 körningar under nästa säsong.

Kanske t o m en tvådagars (lör-sön) i mitten av april?
 

jolla

för detmesta får man vad man betalar för
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Mjölby
Hoj
sxv 4.5 & 5.5
skulle vilja köpa en plats i licens/snabb grupp
skicka ett pm eller ring 0707347136
Mvh jolla
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag har nyss fått hoj igen och är lite sugen på bankörning. Köper gärna en plats till på lördag. Vilken grupp spelar inte så stor roll. Skicka PM.
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
Däck fråga! har ett Michelin pilot power race fram däck på hojen! har nu kört en kvälls körning och en hel dag på anderstorp! Ska köra den 1 sep nu igen tror ni att jag behöver byta däck eller kan jag köra en dag till?
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Däck fråga! har ett Michelin pilot power race fram däck på hojen! har nu kört en kvälls körning och en hel dag på anderstorp! Ska köra den 1 sep nu igen tror ni att jag behöver byta däck eller kan jag köra en dag till?

kolla hur däcket ser ut. mitt framdäck pirelli diablo supercorsa har gått halv dag på anderstorp, 2 dagar kinnekull samt kommer gå en kvällsträning på falkenberg, men jag ´kommer inte byta till anderstorp. ser tok fint ut än så länge..

tycker min hoj endast käkar bakdäck:) dom får bytas ofta.:va
 

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
06an hittad å köpt...
Hur va de nu måste man montera på orginal ljuddämparen. Har en Yoshi trioval burk på nu.?
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Hur va de nu måste man montera på orginal ljuddämparen. Har en Yoshi trioval burk på nu.?

Ja, mest troligt måste du på med orginal. Det finns förvisso en del tysta slipon med db-killers. Ljudkraven är dock hårda och det blir ju bara onödigt tråkigt om du inte får köra pga det.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hur va de nu måste man montera på orginal ljuddämparen. Har en Yoshi trioval burk på nu.?

Blir du stoppad pga buller får du heller inte tillbaka avgiften. Du får chansen att åtgärda bullret, men det är väl trevligare att köra på lördag än att skruva?
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top