Ny gaddning

Zandrah

Guest
Plåtniklas skrev:
2268005 Varför inte? :crash

Den gjorde ju inte ens ont. Värre vad det att töja septum från 2.4 till 3.2.. Själv. :näsblod

Hehe, det är ett bra svar "varför inte" :tummenupp
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Plåtniklas skrev:
2268021 Precis. Just nu känns det lite så också. Lider 'pin' som fan.

När jag gjorde min första tatuering fick jag lida pin som fan, jävla klåparen visste inte vad fan han höll på med, så inte blev jag fin heller. Ska troligtvis fixa till den äckliga tribalen i höst/vinter eller något, bygga ut den med skuggor, färg, kanske lite slem och dödskallar, inte vet jag :3freak
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Hinkas skrev:
2268034 När jag gjorde min första tatuering fick jag lida pin som fan, jävla klåparen visste inte vad fan han höll på med, så inte blev jag fin heller. Ska troligtvis fixa till den äckliga tribalen i höst/vinter eller något, bygga ut den med skuggor, färg, kanske lite slem och dödskallar, inte vet jag :3freak

Jag är sjukt nöjd med min nya, som finns bild på nån sida bak i denna tråden, men den är på benet och.. Ja, det gör ont att gå. Gjorde den igår. :)

[edit]Det är klart att du ska fixa till den om det stör dig att den är ful. Kolla runt lite och gå på 'magkänslan' när du träffar tatueraren och kolla mycket på vad han tidigare gjort.
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Plåtniklas skrev:
2268036[edit]Det är klart att du ska fixa till den om det stör dig att den är ful. Kolla runt lite och gå på 'magkänslan' när du träffar tatueraren och kolla mycket på vad han tidigare gjort.

Har nog hittat en som kan fixa till den.
Saken är den att han som gjorde den tydligen inte kunde hantera sina verktyg. Jag gjorde tatueringen sådär fint på axeln och ner på armen som alla vill ha, men när han var klar kunde jag inte röra armen. Det tog två veckor innan jag kunde lyfta armen helt...
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Hinkas skrev:
2268046 Har nog hittat en som kan fixa till den.
Saken är den att han som gjorde den tydligen inte kunde hantera sina verktyg. Jag gjorde tatueringen sådär fint på axeln och ner på armen som alla vill ha, men när han var klar kunde jag inte röra armen. Det tog två veckor innan jag kunde lyfta armen helt...

:död

Låter ju föga spännande. Hatar klåpare som 'jobbar' med sånt här. Det kan ju fan förstöra folks liv.
 

MikkE

Guest
Hinkas skrev:
2268046 Har nog hittat en som kan fixa till den.
Saken är den att han som gjorde den tydligen inte kunde hantera sina verktyg. Jag gjorde tatueringen sådär fint på axeln och ner på armen som alla vill ha, men när han var klar kunde jag inte röra armen. Det tog två veckor innan jag kunde lyfta armen helt...
Troligtvis har han säkert kört för hårt med nålen. Eller?
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
påbörjade denna idag. har 4-5 sittningar kvar.
 

Bifogat

  • SP_A0077.jpg
    SP_A0077.jpg
    71.2 KB · Visningar: 160

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Jag vill gadda underarmen, utsidan så att säga.

Men jag vet inte vad jag ska ha för motiv..men jag tror text av något slag skulle vara snyggare...frågan är vad.

Löjligt och ta något för att man bara ska ha någon..vill ju ha något som tilltalar mig.
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
invisible skrev:
2511868 Jag vill gadda underarmen, utsidan så att säga.

Men jag vet inte vad jag ska ha för motiv..men jag tror text av något slag skulle vara snyggare...frågan är vad.

Löjligt och ta något för att man bara ska ha någon..vill ju ha något som tilltalar mig.


om du har nån ide så är det ju bara gå in till din lokala tatuerare så hjälper han dig garanterat
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
grömpa skrev:
2511878 om du har nån ide så är det ju bara gå in till din lokala tatuerare så hjälper han dig garanterat

Jag har ju inte ens det :(

Förr eller senare får jag väl det och då hugger jag till :)
 

Nicotin

Guest
grömpa skrev:
2511836 påbörjade denna idag. har 4-5 sittningar kvar.


Bara 4-5 sittningar kvar ??

Gisses håller på med min rygg, har bara kvar 60 timmar ! :yoparty :yoparty

Frånknävecket till nacken...

De du...:yoparty
 

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati FTW
Som jag sa till en tjej på en fest..... "Det är bara horor, kåkfarare och sjömän som har tatueringar..... och du ser inte ut som en sjöman"

Repliken kan vara tagen från ngn annanstans men vem bryr sig...


OM jag någonsin skall besudla min kropp med något så må det vara nordslingan!



Kom på att ett jättestort ankare med texten "MAMMA" hade sutit fint
 

FreddaGädda

Guest
Tråkigt om du kärar ner dig i en brud, får av henne kläderna efter alldeles för lång men värd väntan.. Och så visar det sig att hon är en hora! Ja, det måste hon ju vara, eftersom hon hade en tatuering du inte visste om :D
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Fan va sugen man blir på mer nu... Har en runt armen - ska se om jag hittar nån vettig bild på den - och man har ju planer på två hundratal gaddar men inga vettiga idéer... Nåt jag funderat på dock är på handleden, är det nåt att ha? :va
Insidan då.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top