Ny gaddning

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Ort
sveriges tilltänka huvudstad
Hoj
:(
MikkE skrev:
2692518 Nice. Du har ingen bättre bild som inte är suddig?


bad santa: Ha, ballt. J står för frugan eller?

japp J,et är första bokstaven i frugans namn

anledningen till att den inte är färglagd helt emot bokstaven är att om det i framtiden (gud förbjude) skulle skita sig så kan man antingen fylla i färg över bokstaven eller göra en cover up på den
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
bad santa skrev:
2693217 japp J,et är första bokstaven i frugans namn

anledningen till att den inte är färglagd helt emot bokstaven är att om det i framtiden (gud förbjude) skulle skita sig så kan man antingen fylla i färg över bokstaven eller göra en cover up på den


O versionen till frugan lät, "äh snyggare att inte fylla hela" =)
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Körde en ny gaddning på nyårsafton på Koh Chang, Thailand. Bambu tattuering, vilket jag inte testat förut. Körde en drake på sidan, från höften upp till i nivå med bröstvårtan ungefär. Jag brukar inte ha svårt för smärtan när man gaddar sig, iaf inte så det är ohanterligt. Men fy satan va jag led. första 5 timmarna va jobbiga som fan, men sista timmen va bara för mkt. Gick bara inte slappna av :gnissla Men men, nu är den där & får ju säga att det va mkt skönare efteråt med denna metod. Jäkligt nöjd & billigt va det.

Bild kommer senare.

Edit: Här kommer bild, om än lite orättvist dålig mobilkamera-bild
 

Bifogat

  • DSC00004_small.jpg
    DSC00004_small.jpg
    73.5 KB · Visningar: 189
Last edited:

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Har också ett par stycken.. har bara bild på 3st av dom tyvärr.. Får försöka fixa kort på resterande.. Ryggen är dock inte klart. Ska påbörja "bakgrunden" i feb..

EDIT: Man ser lite av "armbandet" jag har på högerarmen på ryggbilden.
Celtic stuk på det..
 

Bifogat

  • axel2.jpg
    axel2.jpg
    13.9 KB · Visningar: 88
  • rygg2.jpg
    rygg2.jpg
    21.3 KB · Visningar: 149
  • vaden.jpg
    vaden.jpg
    14.5 KB · Visningar: 114

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Körde en ny gaddning på nyårsafton på Koh Chang, Thailand. Bambu tattuering, vilket jag inte testat förut. Körde en drake på sidan, från höften upp till i nivå med bröstvårtan ungefär. Jag brukar inte ha svårt för smärtan när man gaddar sig, iaf inte så det är ohanterligt. Men fy satan va jag led. första 5 timmarna va jobbiga som fan, men sista timmen va bara för mkt. Gick bara inte slappna av :gnissla Men men, nu är den där & får ju säga att det va mkt skönare efteråt med denna metod. Jäkligt nöjd & billigt va det.

Bild kommer senare.

Edit: Här kommer bild, om än lite orättvist dålig mobilkamera-bild

Fan den där va schysst :D
Så du tyckte det gjorde ondare att bli gaddad med pinne? För vad jag har hört(ej upplevt) så ska det inte göra alls lika ont. Fast det kan ju vara så att du körde uppe vid revbenen å det ska ju göra sjukt ont sägs det.
Visst läker det fortare om man kör med pinne, för jag har då hört att man kan bada dagen efter med en sånn.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Fan den där va schysst :D
Så du tyckte det gjorde ondare att bli gaddad med pinne? För vad jag har hört(ej upplevt) så ska det inte göra alls lika ont. Fast det kan ju vara så att du körde uppe vid revbenen å det ska ju göra sjukt ont sägs det.
Visst läker det fortare om man kör med pinne, för jag har då hört att man kan bada dagen efter med en sånn.

Går ju inte jämnföra då jag inte tattuerat mig där innan. Men vad jag hört ska det göra mindre ont med denna metod. Dock tar det ju lite längre tid så det blir ju mer utdraget. Hur som helst, det gjorde iaf jävligt ont på mig denna gång.
Läker sjukt fint o snabbt. Man blöder ju inget under tiden man gör den så det blir ju heller ingen jobbigt skorpa att vara rädd om.
Precis som du säger så sägs det att man ska kunna bada dagen efter. Dock inget jag skulle testa.
 

MikkE

Guest
Körde en ny gaddning på nyårsafton på Koh Chang, Thailand............

Fasiken vilken najsig!! Gjorde min på samma ställe fast på vänster sida. 3 timmars lidande, fy fan!!
Gjordes då med den vanliga metoden. När man var över revbenen så ville man bara dö eller bara säga: "Ok, det är säkert jättefint nu, kan vi sluta nu"
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Snart klar :)

tattoo+004.jpg
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Fasiken vilken najsig!! Gjorde min på samma ställe fast på vänster sida. 3 timmars lidande, fy fan!!
Gjordes då med den vanliga metoden. När man var över revbenen så ville man bara dö eller bara säga: "Ok, det är säkert jättefint nu, kan vi sluta nu"

Exakt så. Dom 2 första av de 3 sista timmarna kännde jag mig vek o inte en dugg manlig. Sista då hade jag kanske hellre dött än fortsatt, o då skuggade han bara. :gnissla
Minst ont gjorde det när jag kunde se på när han körde. Vilket i princip bara va över revbenen där det rimligtvis borde göra som mest ont. Värst va överallt annars med undantag av längt ner mot röven där det knappt känndes alls.
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Har också ett par stycken.. har bara bild på 3st av dom tyvärr.. Får försöka fixa kort på resterande.. Ryggen är dock inte klart. Ska påbörja "bakgrunden" i feb..

EDIT: Man ser lite av "armbandet" jag har på högerarmen på ryggbilden.
Celtic stuk på det..
Haha, det där var riktigt nördigt! :)

Du får se till att inte byta OS nu då.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top