Ny gaddning

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
imaster skrev:
2665424 Just handleden var inte så farligt, säg tre, fyra centimeter från handen men närmre handen gör det ondare och jag kan tänka mig att det är rätt illa i närheten av armvecket också...

hmm ok. Jag tänkte mig 1.3 cm från handen o ungefär 4 cm ned:näsblod
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
PiEn skrev:
2665803 hmm ok. Jag tänkte mig 1.3 cm från handen o ungefär 4 cm ned:näsblod

Jag tänkte också ha där men flyttade ner den för att den skulle vara lättare att dölja. Jag kan tänka mig att det känns rätt olustigt allra längst upp där, man märkte hur fingrarna började röra sig av sig själva när han drog nålen över senorna där jag har min (finns bild tidigare i tråden) och de är ju bra mycket närmre huden uppe vid handen... Kul fenomen... ;)
 

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
jens__E skrev:
2664572 Han fick fria händer att skissa upp en åt mig.. jag maila bara över några bilder till han och det här är vad han kom fram med.. : http://img313.imageshack.us/my.php?image=jenshalvsleeverw4.jpg

Ganska precis så som jag vill ha den.. ska bara ändras lite färger så blir den som jag vill ha.

Den där bilden har jag sett innan.
Du är säker på att han gjort den, eller rent av bara skickat en bild från en tidning?
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Ja är säker att han har gjort den för han fick bilder av mig på vad som skulle vara med och det är exakt så som jag förklara för han hur jag vela ha den.

Så du har nog sett nån liknande bild..
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Handlederna kändes som att han satt o skar sakta med ett rakblad tyckte jag.Annars tycker jag inte triccarna gjorde speciellt ont alls faktiskt.Latsen(vingarna) på ryggen var lite obehagliga i slutet på en 4 timmarssittning oxå.Men annars e jag väldigt okänslig för smärta öht o tycker att det lixom ingår i hela grejen,nästan lite mysigt :tungan

jens__E skrev:
2665972 Ja är säker att han har gjort den för han fick bilder av mig på vad som skulle vara med och det är exakt så som jag förklara för han hur jag vela ha den.

Så du har nog sett nån liknande bild..
Har sett en liknande flash hos min tatuerare oxå,ganska vanligt att dom utgår från en flash o moddar den lite bara.
 
Last edited:

MikkE

Guest
ktmjacke skrev:
2666128Latsen(vingarna) på ryggen var lite obehagliga i slutet på en 4 timmarssittning oxå.Men annars e jag väldigt okänslig för smärta öht o tycker att det lixom ingår i hela grejen,nästan lite mysigt :tungan
Det var döden för mig... Satt (låg) bara i 2h 45min.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
MikkE skrev:
2667091 Det var döden för mig... Satt (låg) bara i 2h 45min.
Ett tips gubben.Ligg ALDRIG ner o gadda dig.Lätt att man somnar när det blir för mysigt.Sen vaknar du med ett ryck o får nåt oönskat streck.Har hänt enligt min tatuerare,så han kör helst sittande även på ryggar m.m.
 

MikkE

Guest
ktmjacke skrev:
2667367 Ett tips gubben.Ligg ALDRIG ner o gadda dig.Lätt att man somnar när det blir för mysigt.Sen vaknar du med ett ryck o får nåt oönskat streck.Har hänt enligt min tatuerare,så han kör helst sittande även på ryggar m.m.
Haha. Somna i den smärtan!?!?!? Dessutom så kollade jag på Femte Elementet för att koncentrera mig på något annat istället för nålen. Men ibland fick jag faktiskt dessa stunder då jag verkligen "glömde" bort nålen och det inte gjorde ont. Närjag väl tänkte på det igen så kom smärta :)
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Har ni något sk tak vad gäller priset?

Vet att endel säger "funderar på att gadda mig, men det är så dyrt" så de tar nått billigt.

Jag är ej miljonär, men när jag väl gaddar så får det kosta.

Kommer snart att gadda mig igen:tummenupp men har en del andra viktiga saker att lägga pengarna på:gnissla

Har ni någon koll på vad ni lagt ut? eller vill ni inte veta:tungan
 

MikkE

Guest
1:a tatueringen - 400 kr
2:a tatueringen - 3000 nok
3:e tatueringen - 3000 nok
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Första: 1400:-

Andra: 2500:-

Tredje: 1800:-

Fjärde: 3000:-

Tot: 8700:-

Har lite planer för ryggen så det hoppar nog iväg iaf 20-30 till på bara den :gnissla
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Kör fast timpris.Har runt 100 timmar nerlagt.
 

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
Jag har lagt ut 15000kr för min helarm.
Egentligen mer, då jag för 7 år sedan gjorde en gaddning som jag inte gillade så skarpt, och då vart det några laserbehandlingar...:tungan
När den vart lagom svag så var det bara att köra en "cover up" och då kunde jag ju lika gärna måla hela armen :)
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Priser brukar skifta, kan ligga runt 800-1500:-/timma beroende på vad man gör och hur lång tid det kommer ta.

Jag har väl runt 35 timmar på min kropp. Lagt ut runt 8-9 000 i runda slängar.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
vbg_snake skrev:
2668733 Priser brukar skifta, kan ligga runt 800-1500:-/timma beroende på vad man gör och hur lång tid det kommer ta.

Jag har väl runt 35 timmar på min kropp. Lagt ut runt 8-9 000 i runda slängar.
Lever din "nisse" på nudlar eller? Efter materialet e betalt kan d inte blitt mycket över på 257 kr i timmen???
 

DDoric

Behöver mer pengar
Gick med
1 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 600 -04
Tja jag gaddade mig på lilla gatan i Solna. Han tog dryga 500:- i timmen o e skitduktig (vad jag har hört) o på mig blev d bra.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top