Ivul
Guest
bad santa skrev:2666715handlederna känns härligt gött
ska gadda mig på Handen nu på torsdag får vi se hur det känns?
PÅ HANDEN?.
det är ganska svårt att dölja, bara så att du vet, men jävligt coolt
bad santa skrev:2666715handlederna känns härligt gött
ska gadda mig på Handen nu på torsdag får vi se hur det känns?
ääh! det ska ju synas nästan alla har ju någon tatuering nu förtiden tycker jag. Inte bara sjömän och farliga typerIvul skrev:2668826PÅ HANDEN?.
Var beredd på att en handgadd slits mycket fortare än en "normal" gadd.Så du lär få fylla i den ett par ggr på en livstid.PiEn skrev:2668996ääh! det ska ju synas nästan alla har ju någon tatuering nu förtiden tycker jag. Inte bara sjömän och farliga typer
Inte så lätt att ReSpeCKterA nån man tryckt i rökarn på tivolis damtoalett. Fast d har du väl "glömt"?MikkE skrev:2668696
respekCt
ktmjacke skrev:2669075Var beredd på att en handgadd slits mycket fortare än en "normal" gadd.Så du lär få fylla i den ett par ggr på en livstid.
Att du har såna funderingar öht tyder på att du e lite osäker själv.Så mitt råd är att INTE göra det föränns du är helt säker.O då kommer du inte bry dig om vad andra tycker.RirkarD skrev:2684695Måste bara höra lite, jag tänkte bygga på min tatuering lite o ev gå upp lite på halsen. Nu till frågan, ni med tatueringar som inte är så lätta att dölja har ni stött på problem tex svårt med nån form av arbete el likn? Menar om ni haft problem med att få arbete eller bemötta negativt pga tatueringarna?
ktmjacke skrev:2684736Att du har såna funderingar öht tyder på att du e lite osäker själv.Så mitt råd är att INTE göra det föränns du är helt säker.O då kommer du inte bry dig om vad andra tycker.
Fick jag i rökarn? Jisses...ktmjacke skrev:2669075Inte så lätt att ReSpeCKterA nån man tryckt i rökarn på tivolis damtoalett. Fast d har du väl "glömt"?
Ivul skrev:2668826PÅ HANDEN?.
Hoho. Du har ingen bild på resultatet?bad santa skrev:2691610japp nu är den gjord ochså. sambon min gjorde en hon med på handen
gjorde inte mer ont än vanligt iofs är det jävlars gött att bli gaddad
roliga är att ingen har nämt något på jobbet ( de har helt enklet givet upp hoppet om sin obotliga anställd
RirkarD skrev:2684695Måste bara höra lite, jag tänkte bygga på min tatuering lite o ev gå upp lite på halsen. Nu till frågan, ni med tatueringar som inte är så lätta att dölja har ni stött på problem tex svårt med nån form av arbete el likn? Menar om ni haft problem med att få arbete eller bemötta negativt pga tatueringarna?
kommer sitter på jobbet nu slänger upp en bild efter 6 i kvällMikkE skrev:2691615Hoho. Du har ingen bild på resultatet?
Ivul skrev:2669468Jovisst, men handen av allt?, trodde tatuerare hade någon regel att man undvek att tatuera synliga delar på kroppen, som händerna och ansiktet, om inte hela kroppen redan var fylld med tatueringar.
Nice. Du har ingen bättre bild som inte är suddig?2fast4Hjo skrev:2692049*äntligen*
MikkE skrev:2692518Nice. Du har ingen bättre bild som inte är suddig?
bad santa: Ha, ballt. J står för frugan eller?
MikkE skrev:2692518Nice. Du har ingen bättre bild som inte är suddig?
bad santa: Ha, ballt. J står för frugan eller?
Ha! Är det bra eller dåligt? Tänk på vad du säger, jag är ju bossFreddaGädda skrev:2692568Fan vad du ser ut som min gamla chef på din avatar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|