Ny gaddning

Ivul

Guest
bad santa skrev:
2666715 handlederna känns härligt gött :D

ska gadda mig på Handen nu på torsdag får vi se hur det känns?

PÅ HANDEN?.

det är ganska svårt att dölja, bara så att du vet, men jävligt coolt :)
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Ivul skrev:
2668826 PÅ HANDEN?.

det är ganska svårt att dölja, bara så att du vet, men jävligt coolt :)
ääh! det ska ju synas :D nästan alla har ju någon tatuering nu förtiden tycker jag. Inte bara sjömän och farliga typer :tungan
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
PiEn skrev:
2668996 ääh! det ska ju synas :D nästan alla har ju någon tatuering nu förtiden tycker jag. Inte bara sjömän och farliga typer :tungan
Var beredd på att en handgadd slits mycket fortare än en "normal" gadd.Så du lär få fylla i den ett par ggr på en livstid.

MikkE skrev:
2668696 :skrämd



respekCt :yoparty
Inte så lätt att ReSpeCKterA nån man tryckt i rökarn på tivolis damtoalett.:arsele Fast d har du väl "glömt"?:tummenupp
 
Last edited:

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
ktmjacke skrev:
2669075 Var beredd på att en handgadd slits mycket fortare än en "normal" gadd.Så du lär få fylla i den ett par ggr på en livstid.

Jag ska inte ha någon på handen "svarade" åt en annan :)
men att fylla i ett par ggr får man väl räkna med.
 

Ivul

Guest
Jovisst, men handen av allt?, trodde tatuerare hade någon regel att man undvek att tatuera synliga delar på kroppen, som händerna och ansiktet, om inte hela kroppen redan var fylld med tatueringar.
 

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Honda crf 250X -06
Måste bara höra lite, jag tänkte bygga på min tatuering lite o ev gå upp lite på halsen. Nu till frågan, ni med tatueringar som inte är så lätta att dölja har ni stött på problem tex svårt med nån form av arbete el likn? Menar om ni haft problem med att få arbete eller bemötta negativt pga tatueringarna?
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
RirkarD skrev:
2684695 Måste bara höra lite, jag tänkte bygga på min tatuering lite o ev gå upp lite på halsen. Nu till frågan, ni med tatueringar som inte är så lätta att dölja har ni stött på problem tex svårt med nån form av arbete el likn? Menar om ni haft problem med att få arbete eller bemötta negativt pga tatueringarna?
Att du har såna funderingar öht tyder på att du e lite osäker själv.Så mitt råd är att INTE göra det föränns du är helt säker.O då kommer du inte bry dig om vad andra tycker.
 

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Honda crf 250X -06
ktmjacke skrev:
2684736 Att du har såna funderingar öht tyder på att du e lite osäker själv.Så mitt råd är att INTE göra det föränns du är helt säker.O då kommer du inte bry dig om vad andra tycker.

Jag är säker på vad jag vill o jag bryr mig inte om vad andra tycker. Vet ju att det finns dm som tror man är kriminell mm mm bara för man är tatuerad. Anledningen att jag frågade va för att jag mest nyfiken på vad ni har för erfarenheter av det.
Ska bygga på o göra som jag vill det bestämmer inte andra.
 

MikkE

Guest
ktmjacke skrev:
2669075Inte så lätt att ReSpeCKterA nån man tryckt i rökarn på tivolis damtoalett.:arsele Fast d har du väl "glömt"?:tummenupp
Fick jag i rökarn? Jisses... :D

Nu har iaf min läkt klart (var iofs ett tag sedan) och det ser massa bra ut nu :tummenupp

Bad Santa: Har du gjort en på handen nu eller?
 

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Ort
sveriges tilltänka huvudstad
Hoj
:(
Ivul skrev:
2668826 PÅ HANDEN?.

det är ganska svårt att dölja, bara så att du vet, men jävligt coolt :)

japp nu är den gjord ochså. sambon min gjorde en hon med på handen

gjorde inte mer ont än vanligt iofs är det jävlars gött att bli gaddad

roliga är att ingen har nämt något på jobbet ( de har helt enklet givet upp hoppet om sin obotliga anställd :D
 

MikkE

Guest
bad santa skrev:
2691610 japp nu är den gjord ochså. sambon min gjorde en hon med på handen

gjorde inte mer ont än vanligt iofs är det jävlars gött att bli gaddad

roliga är att ingen har nämt något på jobbet ( de har helt enklet givet upp hoppet om sin obotliga anställd :D
Hoho. Du har ingen bild på resultatet? :)
 

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Ort
sveriges tilltänka huvudstad
Hoj
:(
RirkarD skrev:
2684695 Måste bara höra lite, jag tänkte bygga på min tatuering lite o ev gå upp lite på halsen. Nu till frågan, ni med tatueringar som inte är så lätta att dölja har ni stött på problem tex svårt med nån form av arbete el likn? Menar om ni haft problem med att få arbete eller bemötta negativt pga tatueringarna?

mina som jag har är väl synliga inga problem alls och jag jobbar på ett sjukhus där jag träffar i snitt 80 pers om dan

får oftast kommentarena

*oj va snygg*
*gjorde det ont*
och vad kostar det att gör en sån

sen beror det på din arbetsgivare med hur tåliga dom är mot tattos jag jobbar på hudkliniken på ett större sjukhus och blivit väl mottagen av alla med mina gadds och piercings

MikkE skrev:
2691615 Hoho. Du har ingen bild på resultatet? :)
kommer sitter på jobbet nu slänger upp en bild efter 6 i kväll :tummenupp

Ivul skrev:
2669468 Jovisst, men handen av allt?, trodde tatuerare hade någon regel att man undvek att tatuera synliga delar på kroppen, som händerna och ansiktet, om inte hela kroppen redan var fylld med tatueringar.

inget fel med handen grymt snyggt :tummenupp

vill ha pay upp i ena handflatan

Men vet att om jag kommer hem med den så blir jag singel och utslängd på stört :tungan
 
Last edited:

Ivul

Guest
snyggt :), skulle inte bangat att typ skriva PEACE på mina högra fingrar, men är nog inte tillräckligt outlaw för det :p

Än så länge har jag bara Fear Factorys logga på vänster biceps, men den 31/1
blir det denna http://img57.imageshack.us/img57/5319/bmegl1103116rz.jpg (3dje raden uppifrån, näst längst till höger) på vänster underarm.

Ska bara ha rosen och hjärtat, och byta ut texten mot "Dad" istället, sen ska jag ha törnrosor som slingrar sig över hela underarmen, :yoparty

Längtar redan :)
 

FreddaGädda

Guest
MikkE skrev:
2692518 Nice. Du har ingen bättre bild som inte är suddig?


bad santa: Ha, ballt. J står för frugan eller?

Fan vad du ser ut som min gamla chef på din avatar :rofl
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top