Ny plasmaskärm HJÄLP!!!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Du ser, hade du lyssnat på mig så hade du redan haft en ny tv att glo på :fakta
Dock rekommenderade jag N-modellen men den är lite "onödig" som sagt om allt funkar som det ska...

men det gjorde jag ju, beaktade alla svar inkl. ditt:) kände att jag klarar mig med två hdmi samt två scartingångar så jag nöjer mig med ICKE N-modellen men tack för hjälpen iaf:tummenupp

tack även till softisman och biltmore:tummenupp

Sämsta frågan man kan ställa :D

[YOUTUBE-ID]blSvcOp3eaA[/YOUTUBE-ID]

:D

får väl beställa en pansarruta att lägga mellan tv:n och ungarna:yoparty

Last edited:

Snowman89

Guest
Bara till att gratulera då :)
Jag har en 50PK350N och är grymt nöjd, så är du en vanlig människa och ingen extrem finsmakare så kommer du också bli nöjd:)

2HDMI räcker till de flesta, kommer ändå köpa en förstärkare som jag sedan kopplar in alla grejer till. Sålänge tvn har 1hdmi så räcker det egentligen.

Grymt skönt med det vridbara stativet också ifall ni har ett större rum. Jag bor i en 1a så jag vrider bara tvn så kan man kolla på tv när man ligger i sängen också :yoparty

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Bara till att gratulera då :)
Jag har en 50PK350N och är grymt nöjd, så är du en vanlig människa och ingen extrem finsmakare så kommer du också bli nöjd:)

2HDMI räcker till de flesta, kommer ändå köpa en förstärkare som jag sedan kopplar in alla grejer till. Sålänge tvn har 1hdmi så räcker det egentligen.

Grymt skönt med det vridbara stativet också ifall ni har ett större rum. Jag bor i en 1a så jag vrider bara tvn så kan man kolla på tv när man ligger i sängen också :yoparty

det låter bra, hoppas bara jag får den innan fredag i nästa vecka:tummenupp

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Plasma panasonic eller möjligen samsung
lcd samsung.

lg och sony är inte skit heller så sett. köp bara inte phillips.., väldigt få modeller dom blivit bra,

ÄDIT: ooops du hade visst redan köpt en :O

det var på tapeten inte för så länge sedan och det händer varje år, även i år, alla de stora handlarna smyghöjer "ordinarie"priserna inför julen så det kanske inte är så gynsamt att handla just nu, börjar dock bli lite jobbigt att bära 32:an fram å tillbaka från vårat sovrum till vardagsrummet för att ungarna vill glo på tv på morgnarna innan dom ska till skolan och jag kan inte somna utan att glo på tv i sängen på kvällarna, tilläggas skall att ungarna väcks kl. 06.00 av min sambo:gnissla

är du hemma klasse? ringer dig strax om du hinner "tjöta" lite:)

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Plasma panasonic eller möjligen samsung
lcd samsung.

lg och sony är inte skit heller så sett. köp bara inte phillips.., väldigt få modeller dom blivit bra,

ÄDIT: ooops du hade visst redan köpt en :O

har aldrig GILLAT PHILLIPS produkter

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
men det gjorde jag ju, beaktade alla svar inkl. ditt:) kände att jag klarar mig med två hdmi samt två scartingångar så jag nöjer mig med ICKE N-modellen men tack för hjälpen iaf:tummenupp

tack även till softisman och biltmore:tummenupp

Ingen orsak! Du kommer bli nöjd tror jag!
Men du måste erkänna att Wii är en julklapp till dig själv....:rolleyes::krama:tummenupp:yoparty:banana

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
var borta hos handlaren nu bara för att jämföra lite, han hade en samsung och en panasonic 50" plasma full HD uppställda jämte varann, får nog säga att jag gillade samsungen bäst, vi pratar apparater som kostar runt 11-12500:-!

Det är inte ofta så bra att jämföra tv apparaterna i butiken då handlaren nästan aldrig har optimerat bilden.

Ett vettigare forum att vända sig till i frågan är Minhembio

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Det är inte ofta så bra att jämföra tv apparaterna i butiken då handlaren nästan aldrig har optimerat bilden.

Ett vettigare forum att vända sig till i frågan är Minhembio

Så sant, var även inne på minhembio å läste på om de olika modellerna:tummenupp

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Lånar tråden lite då jag blir så förbannat trött på säljarna i affärerna.

Okej, Idag har jag en tjockis så vad som helst vore en förbättring.
Jag vill ha 42-50" med usb för MAX 8000, gärna en tusing mindre. Den ska mest användas till film, jag kommer att ha datan inkopplad och glo lite på blocket och youtube typ. Jag är inte värst kräsen men vill ju självklart ha det bästa möjliga för pengarna.

Edit: Nu när jag tog mig tid att läsa igenom några trådar så får det nog bli en PK350

Last edited:

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval

Jag vill ha 42-50" med usb för MAX 8000, gärna en tusing mindre. Den ska mest användas till film, jag kommer att ha datan inkopplad och glo lite på blocket och youtube typ. Jag är inte värst kräsen men vill ju självklart ha det bästa möjliga för pengarna.

Edit: Nu när jag tog mig tid att läsa igenom några trådar så får det nog bli en PK350

Det gör du rätt i, LG´s PK serie är fruktansvärt prisvärda för det man får

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition

Låter som ett bra val! Mycket TV för pengarna!:tummenupp

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
postgubben ringde igår och undra om han kan komma mellan ett och två:tummenupp

Vad är det för snäll gubbe? :va

Deras vanliga "tid då du ska vara hemma för att vänta" brukar ju snarare vara i stil med:

"Någon gång mellan höstdagjämning och vårdagjämning kommer jag." ...

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Vad är det för snäll gubbe? :va

Deras vanliga "tid då du ska vara hemma för att vänta" brukar ju snarare vara i stil med:

"Någon gång mellan höstdagjämning och vårdagjämning kommer jag." ...

seså lugna ner sig nu, snart kommer tomten till dig med förhoppningsvis:D

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
5990 och 300 nånting i frakt på dustin.

samma här men jag beställde från webhallen, 5990 plus typ 330 i frakt, noterade även att alla som säljer denna modell har smyghöjt priserna på dom, hos webhallen är den 500:- dyrare denna vecka jämfört mot föregående vecka!

jaja väntar fortfarande på "tomten" han skulle dyka upp mellan ett å två men än har han inte synsts till ännu, detta är värre än när man var barn på julafton asså å bara väntade på att få öppna klapparna men att man var tvungen att vänta till efter den där jävla kalle ankan:mad::D

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
nu kommer den, nu kommer den, nu kommer den, nu kommer den:banana

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll