Ligga på hangarfartyget när man spelar Rush på Kharg Island och bara kasta iväg kulor mot bergen
Jag försöker gå med i Sporthoj.com plutonen på Battlelog, men får bara felmeddelandet att mitt soldatval inte stöds?
Vad gör jag för fel?
Ingen aning, kollade runt lite men ser inga restriktioner någonstans. Vad heter du så kan jag invite:a dig kanske.
Acceptade Kerrangh eller vad du nu hette.
Jag försöker gå med i Sporthoj.com plutonen på Battlelog, men får bara felmeddelandet att mitt soldatval inte stöds?
Vad gör jag för fel?
Var söker man efter plutoner?
Tog en stund att få till det, men sen fick jag fan en ordentlig bunt headshots på det sätt du beskriver:
Longest Headshot 567 m
Ligga på hangarfartyget när man spelar Rush på Kharg Island och bara kasta iväg kulor mot bergen
Snyggt. Jag lyckades tyvärr inte få till någon. Gubbarna rörde sej alldeles för mycket så det var på sin höjd 1 träff innan dom pinnade iväg igen.
Men en jävla massa spot assist fick jag iaf
Orka spela med skillade jävla snorungar
Tog en stund att få till det, men sen fick jag fan en ordentlig bunt headshots på det sätt du beskriver:
Longest Headshot 567 m
Lyckades häromdagen få in ett headshot på 1900.08m.
Hur gjorde du? En sak som jag förstått är att man kan skjuta på något annat än målet bara för att se att man får höjden rätt, sen plockar man målet på första skottet. Men ser man ens målet på 1900 meter?
Bästa bössan då?
Jag tycker FAMAS känns överlägsen. Någon som har annat tycke?
Klickar in på COM-center nere till höger, det som ser ut som en chatt. Klicka på play-knappen på spelaren du vill joina.Är med i sh-klanen men hur joinar jag någon som lirar?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|