Nya Battlefield 3 till hösten

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
kom på att jag glömt den...joinade jag med "Kerrangh" är mitt artistnamn i BF3

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Ingen
Jag försöker gå med i Sporthoj.com plutonen på Battlelog, men får bara felmeddelandet att mitt soldatval inte stöds?
Vad gör jag för fel?

Ingen aning, kollade runt lite men ser inga restriktioner någonstans. Vad heter du så kan jag invite:a dig kanske.

Acceptade Kerrangh eller vad du nu hette.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Ingen aning, kollade runt lite men ser inga restriktioner någonstans. Vad heter du så kan jag invite:a dig kanske.

Acceptade Kerrangh eller vad du nu hette.

X-up är min profil sedan länge, men på Battlelog är jag reggad som "Kumrif"........(Kontant Utan Moms Rätt I Fickan) :D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Tog en stund att få till det, men sen fick jag fan en ordentlig bunt headshots på det sätt du beskriver:
Longest Headshot 567 m
:D

Snyggt. Jag lyckades tyvärr inte få till någon. Gubbarna rörde sej alldeles för mycket så det var på sin höjd 1 träff innan dom pinnade iväg igen.

Men en jävla massa spot assist fick jag iaf :D

tivolit

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Ligga på hangarfartyget när man spelar Rush på Kharg Island och bara kasta iväg kulor mot bergen :p

Like'a!

X-up, har du eller ni andra haft nå problem med att logga in på sin battlelog? Står att jag har fel lösenord men det har jag ju. Kommer in på mitt EA-account i allafall. Vore ju roligt å lira med er andra sporthoj'are

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Nu har vi, Eyeballers, jobbat upp oss till att vara näst bästa Svenska klanen i Europa. And counting.

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Hoj
Monster 900 -02
Hur gjorde du? En sak som jag förstått är att man kan skjuta på något annat än målet bara för att se att man får höjden rätt, sen plockar man målet på första skottet. Men ser man ens målet på 1900 meter?

Man ser mynningflamma och "spothatten" får rikta in sig mot det. Men det är mycket tur inblandat på det avståndet.
Plockade inte målet på första skottet, kanske 10'e skottet. Vet inte säkert hur "nära" de jag missade var.
Små förflyttningar på siktet ger ju ganska stora utslag på var kulan hamnar. :p

Upp till 1300-1500 ser man gubben ganska bra iaf.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Hur mycket hinner ni spela under ledigheten? För mig rullar det på. Hatar dock att spela själv.

Jag gillar förövrigt statistik. Räknade på skoj ut hur ofta jag är MVP. 17,5 % av alla matcher. Då har jag inte räknat MVP 2 och 3. Men dom har jag inte ens kommit upp i 50 ribbons än. Någon annan med roliga skrytsiffror?

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Vilka servers brukar ni andra tanter o farbröder föredra ? Eyeballers e oftast tom när jag ska leka lite ... kör endel på sweklockers osso har jag massa av webhallens servrar som favvo .... webhallen är ofta fulla av småkisson dock, så det blir oftast "lone ranger" där .. men sweklockers får man till riktigt shysst "squad spel" ibland

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!