Kratoz
Gudomlig sporthojare
Fronten på 2015 S1000RR tycker, att -14 var mycket snyggare.
View attachment 411638
Använd inte ordet "snyggare" utan "lite mindre ful".
View attachment 411638
Använd inte ordet "snyggare" utan "lite mindre ful".
Lite panigale, lite space, jävligt fräck, lite porriga detaljer, lite vill ha!!
Då är nästa fråga, vi har ju Fordon som "gillar" KTM och köpte en SD rätt snabbt. Vem är kawa-token på forumet? "Växellådan"?!? Skall han sälja sin älskade Corvette och zx10r för denna? Snälla?
Seriöst...
Det Kawasaki har gjort är ju ingen konst, dom har ju egentligen kastat in handduken mot S1000rr då dom inte klarade av att slå den utan överladdning! Det verkar som att alla har blivit överväldigande och helt förtrollade av detta vad händer om Yamaha slänger en turbo på sin R1? Jag är väldigt skeptisk till utvecklingen av detta! Man brukar gå fram försiktig i literklassen. Det här är nästan absurt! Nu måste dom övriga märkena också köra med överladdning för att kunna hänga med, vart ska detta sluta?
Seriöst...
Det Kawasaki har gjort är ju ingen konst, dom har ju egentligen kastat in handduken mot S1000rr då dom inte klarade av att slå den utan överladdning! Det verkar som att alla har blivit överväldigande och helt förtrollade av detta vad händer om Yamaha slänger en turbo på sin R1? Jag är väldigt skeptisk till utvecklingen av detta! Man brukar gå fram försiktig i literklassen. Det här är nästan absurt! Nu måste dom övriga märkena också köra med överladdning för att kunna hänga med, vart ska detta sluta?
Vad är utveckling?Så du är mot utveckling?
Föredrar du kanske 2 hästar mer och 5 nm extra vid 5000 varv när det lanseras ny modell?
Seriöst...
View attachment 411638
De siktade väl på 300 hästar, sen om det hamnar norr eller söder om det återstår att se.
Aaaah, ja, något sådant läste jag ja. Och skriver de att de siktade på 300 och den bara ger 270 så är det kanske lite pinsamt att berätta för världen att man inte nått sitt mål
Förresten, var står det att H2R verkligen ger 300 (eller 296) hästar? Förutom i pressen då. Den siffran var ju uppskattad och sen spred det väl sig som "den ultimata sanningen"? Eller? Har Kawasaki själva verkligen sagt något om effekten?
Eller måste jag vänta ända till imorgon för att få reda på det? Eller skulle det ens släppas då? Mässan börjar väl imorgon. Längre än så kan jag inte hålla mig.
http://www.kawasaki-ninjah2.eu/en-GB/specifications
De vet nog hur mycket den ger så här sent i utvecklingsstadiet/färdig produkt.
En liten teaser helt enkelt.
View attachment 411639
Så sant som det är sagt.
Och tur är väl det, annars hade alla hojar sett likadana ut och hur kul hade det varit?
GUNDAM jäääaaaah
Gundam WING tom
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS