Vad är utveckling?
Alla vet väl att med överladdning så går det fortare!
Tror du inte att dom övriga märkena vet om detta
För att den inte har några lysen, det som visats hitintills är H2R som inte kommer få köras på gata.Ok, nu lär jag väl bli fullständigt utskrattad men... kan nån förklara för mig var strålkastaren sitter?
Luftintagen är ju rätt så lätt att hitta, men var är lyktan/-orna?
Det känns som jag missat något väsentligt. Alltså som vanligt...
PS. Sen så skulle jag också vilja få kommentera den totala idiotin med att bygga värsta bågen utan att ha plats för bruden bakpå.
Vilken tur att Ninja H2/H2R inte har turbo då utan en mekaniskt driven centrifugalkompressor...Turbo är säkert jättebra för gata men för roadracing är det en högvarvig sugmotor som gäller. Punkt slut.
För att den inte har några lysen, det som visats hitintills är H2R som inte kommer få köras på gata.
Jag är skapligt sugen på att uppgradera min hoj. Men då får jag nog ta det lite lugnt med att köra rejs istället.
Va fan, det var ju typ igår du körde "ninja" 250/300.. Så mycket blodadtand kan du inte fått med r6an..
Gathojen jag tänkte byta mot H2 isf, babyninjan är väl ett par år sen nu iaf.
Det går fortfarande skitsakta på bana med R6an, så känns onödigt att byta ut den. Planen är att byta ut den mot något mindre antikt 2016. Anledningen att jag skulle få dra ner på rejsandet är att plånboken inte skulle orka med både uppgradering av gathoj och rejs.
Om du köper en H2 så vill jag paxa platsen för din bästa kompis åtminstone för 15 minuter någon varm och fin sommardag
Bara för att man inte gillar överladdning så betyder det ju inte att man inte vill provköra en H2
Under tiden jag förmodligen ligger och pressar din H2 i sisådär 90 Km/h plus så kan du se hur enkelt det är att höja och sänka sadeln på min Bandit 1250.
Dom där vingarna är ju som gjorda för att borra fast extraljus på
Om? H2R-bilderna är väl släppta nu, it is what it is.
Sambon har en GSX1250F.
Misstänker att jag helt plötsligt blivit mer poppis på forumet om jag skaffade och lät folk provköra H2an.
Finns ju dessutom en bit motorväg precis utanför Enköping där man kan pressa den lite sådär olagligt.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|