Nybörjare och tvekar?

pluttafia

LoTtA
Gick med
4 Oct 2007
Ort
Vaggeryd
Hoj
Kawazaki ZX7R -97+ några havremoppar
Skaplig läsning....:tungan
Jag gjorde dock samma sak! Lyssnade inte på vad folk tyckte ja skulle ha för hoj! köpte den ja ville ha helt enkelt! de blev en ninja med en fotbollsplans vändradie :D nådde inte ner mer än med stortåspetsen... men ja älskar han ändå...
fast ja har ingen intruktionsbok så nu vettifan om ja vågar köra mer :eek:
:D :jisses
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Herr älskare får ursäkta mig men ju mer man läser och tänker på vad du skriver så framstår du som en uttråkad sh-medlem som kollar läget och intelligensen hos de övriga forumdeltagarna genom dina inte alltför smarta inlägg,det eller en i yngre tonåren som läst mycket på icke svenska forum om hojkörande,allt för att skapa en liten storm här.

Om detta inte stämmer och du "are for real" så är det helt ok att rapportera mig,det är lugnt,har ett liv utanför nätet med.

Om det stämmer så lägg ner nu,inte många som tror du är sann ändå.

Henrik
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Har inte läst SuzukiLovers andra trådar så jag frånhåller mig sarkasmen som det flödar rätt gott om i denna tråd.
Däremot är ämnet intressant. Jag håller precis på med kortet och trots sent på säsongen är ju planen att knipa kortet i år i alla fall. Ska iväg och kika på Triumph Bonneville imorrn. Har kollat lite andra hojar, men Bonnie både ser och känns så otroligt skön. Har någon här erfarenhet av den? Jag har ju av naturliga skäl inte fått köra den och jag är tveksam till att Triumh Center låter mig låna den för att åka en sväng.
Kan det va en juste nybörjarhoj?

Utan tvekan så är det en ypperlig nybörjarhoj men vilken hoj är inte det om man bara vet vad man sitter på och kan hantera den samma.
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Skaplig läsning....:tungan
Jag gjorde dock samma sak! Lyssnade inte på vad folk tyckte ja skulle ha för hoj! köpte den ja ville ha helt enkelt! de blev en ninja med en fotbollsplans vändradie :D nådde inte ner mer än med stortåspetsen... men ja älskar han ändå...
fast ja har ingen intruktionsbok så nu vettifan om ja vågar köra mer :eek:
:D :jisses

Rapport!!:rolleyes:


:D :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Snubben är en flejm så det stänker, påstår sig bo i luleå, vet inte var det ligger, körde bulten häromdagen, osv...

Historierna hänger inte ihop så bra, är det ingen annan som tänkt på det?
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
snacka om internetmobbing på hög nivå. skärp er för fan det räcker. Låt snubben köra sitt race och låt han njuta av sin gixxer.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Snubben är en flejm så det stänker, påstår sig bo i luleå, vet inte var det ligger, körde bulten häromdagen, osv...

Historierna hänger inte ihop så bra, är det ingen annan som tänkt på det?

Har för mig det stod stockholm på ett av de första inläggen.

Henrik
 
Last edited:

fommo

Kalv på grönbete
Gick med
11 Jul 2008
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Bonneville 2008
Vadå sent på säsongen?? vi har knappt kommit till MITTEN, hatar folk som dödar sommaren i förtid! ska du inte tända adventsljusen också?

Sant, vill inte döda sommaren när den knappt hunnit börja, men det är tjorvigt att få tag i körtider nu. Ansökte om lämp i oktober, men på grund av en helt sjuk besserwisser till läkare på länsstyrelsen så dröjde det först till mitten av juni innan jag fick lämpet över huvud taget. Så jag knep första körlektionen 2 juli, men sen fanns det ingen mer förrän 28 juli. Därav min fundering kring sent på säsongen...
Hade jag haft kortet i hand nu hade det nog inte känts lika sent. Stod på balkongen och suktade efter friheten att dra iväg på hojen nu idag när solen låg så där förföriskt lockande från en klarblå himmel.
Så jag stoppar in adventsljusen igen då...
:hojsmilie
 

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Malmberget
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
SuzukiLover håller just nu på att läsa instruktionsboken på K8:an om hur man ska köra på Kemora i finland när vi tvångshämtar han på söndag för körning på måndag...så vi fixar det :tummenupp
 
Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
:tummenupp bra...för du vet, sensommaren är den bästa MC tiden! lycka till med lappen nu!


Sant, vill inte döda sommaren när den knappt hunnit börja, men det är tjorvigt att få tag i körtider nu. Ansökte om lämp i oktober, men på grund av en helt sjuk besserwisser till läkare på länsstyrelsen så dröjde det först till mitten av juni innan jag fick lämpet över huvud taget. Så jag knep första körlektionen 2 juli, men sen fanns det ingen mer förrän 28 juli. Därav min fundering kring sent på säsongen...
Hade jag haft kortet i hand nu hade det nog inte känts lika sent. Stod på balkongen och suktade efter friheten att dra iväg på hojen nu idag när solen låg så där förföriskt lockande från en klarblå himmel.
Så jag stoppar in adventsljusen igen då...
:hojsmilie
 

EgoGirl

Gammal o grå....
Gick med
10 Apr 2008
Ort
I förvirringens land
Hoj
suzuki gsx-r 750
På tal om vädret, det var någon som nämnde det här, kom just precis ut med kittet på och skulle fullfölja inkörningen av mitt nya bakdäck och just när jag kommer ut börjar det regna... Jahapp... då var det bara att gå in igen, regn + nypolerad hoj = ingen höjdare! Positivt dock att de väntar bra väder tills imorgon... :yoparty

Ja, har man köpt hojen för att ha den stående inomhus så visst.... annars så kör man och roar sig med tvättningen efteråt... Det finns regntäta kläder oxå, så det är ingen ursäkt det heller....
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top