varför köra in ett gatdäck..
Jag körde runt på en K7 ett par mil förra året och det var absolut ingen nybörjarhoj. Eller visst. Den har riktigt bra bromsar, riktigt bra chassie och en riktigt bra motor, 0 - 280 på under 350 m. Det känns inte riktigt nybörjarvänligt. Det räcker med ett litet felsteg, eller att man slinter lite med gashanden för att det ska gå alldeles för fort och göra riktigt ont. Det kallar inte jag nybörjarvänligt. Men sjukt roligt.
"Det är förhållandevis vanligt med avvikande tal, som av andra kan uppfattas som monotont, mekaniskt eller formellt. Karakteristiskt för personer med AS är ett mycket pedantiskt sätt att tala. De tenderar ofta att tala långt mer formellt än vad som är lämpligt i sammanhanget"
Precis. Det som klart saknas här, åtminstone ibland, är personintegritet. Stämpel här och där. Ute i trafiken iakttar jag även stor hänsyn och respekt som signalerar personintegritet, sedan kommer jag hit och det spelar ingen roll om det är en skruv i däcket, hal däckyta, hantering i allmänhet, utgången är i många fall brist på personintegritet. Här borde administratörerna av Sporthoj.com gå in och reglera för att göra informationen saklig och skön att ta till sig.
Du verkar inte tänka till speciellt mkt varje gång du trycker på ny tråd-knappen...
Får jag fråga varför du tjatar så inneihelvete mkt om din förbannade K8a?
Fortfarande inte sett en enda jävla bild på dig me din underbara hoj och du har fortfarande, som du själv skriver, ingen erfarenhet av andra hojar direkt.
Hur kan du då veta att din hoj är så jävla bra för alla?
Denna tråd dog ut
Vart tog Suzukilover vägenInte varit aktiv på 3 år, hoppas han inte växlade upp till "vansinnesläget" på hojen för tidigt och körde åt h-e
Vi kan ju alltid hoppas på en variant av den här skylten jag såg på en bensinstation:hoppas han inte växlade upp till "vansinnesläget" på hojen för tidigt och körde åt h-e
http://www.tunesmith.net/forums/showthread.php?t=2693Old truckers never die They just get a new Peterbilt
Vad är en "vettig hoj" egentligen? vettet sitter mig veterligen i gashanden..eller hjärnan som ska vara kopplad till den....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|