Hagbard skrev:Nybörjare & singelåkare! Det stämmer ju med mig, vi ses i vår
Verkar bli en bra vår det här.. i år ska jag fanimej inte nöja mig med att bara åka hoj till å från jobbet!
Hagbard skrev:Nybörjare & singelåkare! Det stämmer ju med mig, vi ses i vår
watson skrev:Det värsta var ju att vi nästan inte höll på att hitta hem!! Absolut första gången jag körde på "fel" sida om Jordbro, men nu kan man vägarna utantill!!
Alla är ju nybörjare nån gång.....
/FW
Det var kolsvart. Jag såg lysen och trodde det var dom... Det var det inte.MrGooFy skrev:Det är ju kul att köra vilse med bågen, det är då man hittar nya roliga vägar.
MrGooFy skrev:Det är ju kul att köra vilse med bågen, det är då man hittar nya roliga vägar.
streetfighter1 skrev:Första bakhjulet byttes först efter ca 800 mil på den hojen och då var det inte ens riktigt slut.
Vältränad!?! Allt är relativt! Men om du köpte den i Upplands Väsby och hade en Pegga 205 Cab så känn dig träffad.
210? Måste varit nedför...
korvgubbe skrev:*lyssnar* tyckte jag hörde nått? ..måste hört fel...
Hurtig skrev:var det inte du som hade åkt fast för fortkörning??
oooops... sorry.Anneli skrev:schhhhhhhhhhhh!!!
korvgubbe skrev:Tror jag får göra BB, D-one å Anneli sällskap till att börja med.. Eller förhoppninsgvis är det fler med men de kan ju vänta på oss fyra då..
Bikerbitch skrev:Ja, framförallt ska du ge fasiken i att sitta på en bönpall tjejen.
Du har en kalasfin hoj. Ut o tuta !
anja skrev:näasså. anneli kör med mig!
Plåtniklas skrev:Vi får väl helt enkelt se till att ordna en, eller förhoppningsvis flera om den blir trevlig och lyckad, lugna turer utan hets och 'tokgasande'.
korvgubbe skrev:En oerhört bra idé! Men visst får alla hänga på men så ska de inte gnälla om de fått fika ensamma i väntan på oss övriga!
Plåtniklas skrev:Fixar du bort snön, och kylan, så fixar jag turen.
Anneli skrev:Jag älskar att åka med. De man åker med e ju inte lika fega som mig liksom..
Sen appropå min hoj, så e den både bulig på tanken o har jäkligt repiga kåpor(tyvärr) de enda som kommer vara kalasfint på den e framskärmen som e lämnad på lack.. (..och förarn förstås.. )
Bikerbitch skrev:Äh! Du är väl inte feg? Kör man inte själv lär man sig ju aldrig.
Har du slängt Gixxern i backen eller varför ser den så hemsk ut?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|