alkoholkko skrev:vadå dåligt väder!! de vatt ju kanon väder idag! Har kört grus för första gången idag!! ASKUL!
Ska du med o åka imorgon då?? Så kan du ju smiska lite asfalt också..
alkoholkko skrev:vadå dåligt väder!! de vatt ju kanon väder idag! Har kört grus för första gången idag!! ASKUL!
Rodentboy skrev:Ska du med o åka imorgon då?? Så kan du ju smiska lite asfalt också..
Rodentboy skrev:Nyss hemkommen...
Tackar Ikon för en jävligt rolig körning..jag har nog fyllt min idiotkvot för ett tag framöver nu känns det som.
Körning imorrn om vädret tillåter..
Zeb_Macahan skrev:Grushoj är ju ett måste i vinter...
ikon, viska i mitt öra en rolig grusgrop jag kan åka till imorgon och åka...
//jaG
Det var så lite så... kan ju inte låta "Ratty" stå stilla en hel helg.Emmi skrev:Jag har haft så jävla roligt idag! Lånade Peters TT, är dej evigt tacksam!
Fan vad kul jag hade, jag måste köpa en NU!
Nån som vill bidra med lite pengar till en behövande?
Ikon skrev:visk visk det finns en grusgrop uppe vid skinnarebo golfklubb...det går in en liten väg på andra sidan vägen precis där vägen mot golfklubben går in ...hmmm...kommer du från axamo hållet så tar du vänster istället för höger vid golfklubbsinfarten...ähh fan...sväng inte in till golfklubben sväng åt andra hållet...det är nog en bom över vägen men den e inga problem o ta sig förbi...
hehe det blev lite komplicerat men hoppas att du fattar ändå
Rodentboy skrev:Åk upp en sväng till Torsvik o dra lite..finns väl två banor som ska vara rätt okej väl??
Ikon skrev:visk visk det finns en grusgrop uppe vid skinnarebo golfklubb...det går in en liten väg på andra sidan vägen precis där vägen mot golfklubben går in ...hmmm...kommer du från axamo hållet så tar du vänster istället för höger vid golfklubbsinfarten...ähh fan...sväng inte in till golfklubben sväng åt andra hållet...det är nog en bom över vägen men den e inga problem o ta sig förbi...
hehe det blev lite komplicerat men hoppas att du fattar ändå
Zeb_Macahan skrev:vad tror ni om denna. skulle det kunna vara nått. får jag sällskap i bilen och hur många vill beställa öl om jag åker
http://se.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sprache=8&bereich=krad&id=11111111126180908
//jaG
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring