Heinevik
Guest
Föresten vart kränger man mc däck här i JKP???
///Micke
ja skulle rekommendera Euromaster på Solåsvägen 8 alt. Norks på Sagaholmsvägen, nära råslätt.
Föresten vart kränger man mc däck här i JKP???
///Micke
ja skulle rekommendera Euromaster på Solåsvägen 8 alt. Norks på Sagaholmsvägen, nära råslätt.
OK får åka och kolla det någon dag.
Va hos MC-Proffsen eller Ci´s och lämmnade in däck och fälg igår kl 10:30 åkte tillbaks kl 15:30 men inte FAN har de hunnit kränga på det nya... HMMM riktigt bra service där (NOT)
///Micke
Undrar varför man inte är förvånad Cis har nog aldrig hållt vad dom lovat.
Finns ingen av mina motorcykelvänner som har något gott att säga om dom och definitivt inte jag heller.
Finns ingen av mina motorcykelvänner som har något gott att säga om dom och definitivt inte jag heller.
Håller med, deras verkstad e kass, vart kan man göra service på Honda på andra ställen i stan?
Lite långt att åka, har hört att wenners i öxnehaga ska vara bra men jag tror inte dom har Honda... Dom gör ju service på polisens hojjar, har inte dom några honda nuförtiden...?
Jo wenners är ju bra, är inte säker på att dom har honda. Min kompis servade där uppe för ett tag sen och var nöjd men det var en bmw, om jag inte minns fel. Gick in på wennersmotor.se, var väl inte den bästa sidan jag sett... Så du får väl ta o ringa dom efter helgen, förmodar att dom inte har öppet nu..
Jo wenners är ju bra
hmm.. wenners har varit bra! men sen slutade en mek där, tycker det har gått utför sen dess.. sist (jag tycker) dem var bra var 2003..
Japps sidan e sunkig som satan men jag var var där uppe förra året o kollade runt lite, dom verkade trevliga o kunniga. Ci:s verkar vara jävligt dyra, en polare fick betala 2,5k för lilla servisen hos dom meddans jag gav 900 hos Malms
Jag kör juh Yamaha finns det någon AUK verkstad i JKP på de??? Åker ju oftast till mascot i nässjö annars...
///Micke
Ejfa kan suga KUK!!!Jag har hört detta, var det inte en kille som slutade och så gör de bara polis-hoj-service nu och typ hojar som liknar dom, som bmw ?
Är inte säker, har inte varit där på ett tag.
Ci:s är både dyra, långsamma och otrevliga. Förstår inte vad verkstadskillarna håller på me där inne, de verkar hata sina jobb? De blir ju småarga om man ens kmer in i affären?
Tror du inte att ejfa servar Honda? Dom är ju både trevliga, snabba. Mc-tjänst tror ja iaf servar honda. Alla affärer går före ci:s !!
ska man ha något gjort får man göra det själv.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|