Sparat ditt nummer. Messar innan åkning nästa gång. Du har PM med mitt nr.Hör gärna av er till mig när ni ska åka med ett pm eller sms 073-5033550
///Micke
På söndag slutar jag jobba kl 0700 och åker direkt till Göteborg och skjuter pistoltävling Jag kan dock tänka mig Vaggeryd ikväll (torsdag) om det är uppehållsväder.Kalle, cross på söndag?
Tyvärr, e i Malmö fre-lör och flyttar under söndagen (nån som vill hjälpa mig bära lite?all hjälp emottages tacksamt. Inget avancerat. Flyttar från Torpa till Österängen. Fel håll jag vet men det är närmare jobbet) Skulle behöva ett nyare ryggskydd så det hade inte varit fel att åka dit. Körde hoj dit för två år sen med 39' feber. Jobbigt... Lite surt, de säljer Arlen Ness Kangaroo raceställ i min storlek för 5tkr istf 12, nya tjejen ska ha en hjälm och så kan jag inte åka dit...Ingen som ska på Bike-dagarna i Trollhättan nästa helg?
de säljer Arlen Ness Kangaroo raceställ i min storlek
Inte för att vara oförskämd eller nåt, men är inte det ett tjejställ? Är väl inte den som har bäst & mest koll på raceställ, men ändå?
Nejdå, det är unisexplagg Rätt fläskigt ställ dessutom, fast jag föredrar 2-delat
Jag körde med ett arlen ness damställ.. det var helt klart det ställ som satt bäst på mig.. skitsamma om det är sytt för män el kvinnor.. det ska sitta som handen i handsken.2895438Inte för att vara oförskämd eller nåt, men är inte det ett tjejställ? Är väl inte den som har bäst & mest koll på raceställ, men ändå?
Hittade en sida här på sporthoj där de står om stället:
"Jag har ett Arlen Ness, kangaroo. Helställ med puckar som är sytt för tjejjer som iallafall jag tycker är snyggt"
http://www.sporthoj.com/forum/archive/index.php/t-143027.html
Rallyn suger om man har Gixxer GiXXeN Alldeles för många som ska åt samma håll och kör sakta. Hade jag haft en hoj som inbjöd till glidaråka och inte tog fram huliganen i en så hade jag hängt med. Ha så kul kompishej alla. Ni missar väl inte Flahultarallyt ... /regards gixx
Tack själv! Verkligen en kanonrunda! Det får vi göra om när det är varmare! Är riktigt mör i benen nu. Det var ett roligt litet dragrace på slutet där. Jag hade häng på dig hela rakan och knappade t.o.m in på dig på slutet innan du slog av. Kan ha varit luftmotståndet som började spela in då iof. Låg i suget bakom. Nerdrevat hjälper mycket på dragrace!Tack grabbar för en rolig tur idag
///Micke
Tack själv! Verkligen en kanonrunda! Det får vi göra om när det är varmare! Är riktigt mör i benen nu. Det var ett roligt litet dragrace på slutet där. Jag hade häng på dig hela rakan och knappade t.o.m in på dig på slutet innan du slog av. Kan ha varit luftmotståndet som började spela in då iof. Låg i suget bakom. Nerdrevat hjälper mycket på dragrace!
Ni prejade mig lite i starten dock. Fick slå av lite när Said gick upp på slangen och det blev trångt
Harvest stod för välljudet igår, men vänta bara på min pipa då ska jag visa dig 3-cylle sång!
det ska sitta som handen i handsken.
Ska kolla vad som finns kvar av mitt skrot.. kan dock inte minnas mig sett något stöd. Har en origpipa om du e sugen..Testar här med. Ingen som har ett extra sidostöd till en R1 -00.. mitt är.... eller håller på att gå sönder.
Den går fan inte upp på slangen när jag vill, men när man ska battla då når man fina höjder ville ju knappt slå av på takten bästa wheelin den dagen
Harvest stod för välljudet igår, men vänta bara på min pipa då ska jag visa dig 3-cylle sång!
Varför Trajja ? Det undrar nog många som känner mig !
Blir mer och mer åt banhållet med körningen, jag vägrade köpa en Japs, trecylindrig, snabbast av 600-orna, lagom snygg och har inte råd med Ducce 1098s.
Du då , kör du inte mer ? K-man körde med senast men han var inte en liten prick framför som senast !
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|