Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Hör gärna av er till mig när ni ska åka med ett pm eller sms 073-5033550
///Micke
Sparat ditt nummer. Messar innan åkning nästa gång. Du har PM med mitt nr.
Kalle, cross på söndag?
På söndag slutar jag jobba kl 0700 och åker direkt till Göteborg och skjuter pistoltävling :näsblod Jag kan dock tänka mig Vaggeryd ikväll (torsdag) om det är uppehållsväder.
Sover till kl 1400, hör av dig efter det om du vill åka. Jag får ta det lugnt isf. Har brutit benet på crossen förr lagom innan flytt. :(
Ingen som ska på Bike-dagarna i Trollhättan nästa helg?
Tyvärr, e i Malmö fre-lör och flyttar under söndagen (nån som vill hjälpa mig bära lite?all hjälp emottages tacksamt. Inget avancerat. Flyttar från Torpa till Österängen. Fel håll jag vet men det är närmare jobbet) Skulle behöva ett nyare ryggskydd så det hade inte varit fel att åka dit. Körde hoj dit för två år sen med 39' feber. Jobbigt... :rolleyes: :D Lite surt, de säljer Arlen Ness Kangaroo raceställ i min storlek för 5tkr istf 12, nya tjejen ska ha en hjälm och så kan jag inte åka dit...

Last edited:

Heinevik

Guest

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
2895438 Inte för att vara oförskämd eller nåt, men är inte det ett tjejställ? Är väl inte den som har bäst & mest koll på raceställ, men ändå?

Hittade en sida här på sporthoj där de står om stället:
"Jag har ett Arlen Ness, kangaroo. Helställ med puckar som är sytt för tjejjer som iallafall jag tycker är snyggt"

http://www.sporthoj.com/forum/archive/index.php/t-143027.html
Jag körde med ett arlen ness damställ.. det var helt klart det ställ som satt bäst på mig.. skitsamma om det är sytt för män el kvinnor.. det ska sitta som handen i handsken. :öl

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=75084&d=1106148281

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Arlenställen med känguruskinn är inte enbart damvarianter förstås. Frågan är bara vad som finns kvar på Bike. Jag har redan både raceställ och 2-delat men racestället är helsvart och inte så ventilerat så det är väldigt varmt att köra i och för det priset är det nästan synd att inte slå till :rolleyes:
Bra köp för nån lyckligt lottad... Mycket roligt som händer den helgen. Även RR i Anderstorp då. Kanske borde strunta i Malmöresan med jobbet...

Bifogat

• ANess.jpg
    ANess.jpg
    36.6 KB · Visningar: 56

GiXXeN

jag elvade sist jag körde =)
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
XT660X
hej alla. Ni missar väl inte Flahultarallyt för mc den 5:e maj. Start kl 10:00 på tabergstopp slingan är runt 12 mil med diverse aktiviteter på vägen. Turen avslutas vid moonriders klubbstuga på flahult. Pma mig om frågor. Det kommer bli skitkul.
/regards gixx

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
hej alla. Ni missar väl inte Flahultarallyt ... /regards gixx
Rallyn suger om man har Gixxer GiXXeN ;) Alldeles för många som ska åt samma håll och kör sakta. Hade jag haft en hoj som inbjöd till glidaråka och inte tog fram huliganen i en så hade jag hängt med. Ha så kul kompis :pannkyss

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Tack grabbar för en rolig tur idag :)
///Micke
Tack själv! Verkligen en kanonrunda! Det får vi göra om när det är varmare! Är riktigt mör i benen nu. Det var ett roligt litet dragrace på slutet där. Jag hade häng på dig hela rakan och knappade t.o.m in på dig på slutet innan du slog av. Kan ha varit luftmotståndet som började spela in då iof. Låg i suget bakom. Nerdrevat hjälper mycket på dragrace!
Ni prejade mig lite i starten dock. Fick slå av lite när Said gick upp på slangen och det blev trångt :D

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Tack själv! Verkligen en kanonrunda! Det får vi göra om när det är varmare! Är riktigt mör i benen nu. Det var ett roligt litet dragrace på slutet där. Jag hade häng på dig hela rakan och knappade t.o.m in på dig på slutet innan du slog av. Kan ha varit luftmotståndet som började spela in då iof. Låg i suget bakom. Nerdrevat hjälper mycket på dragrace!
Ni prejade mig lite i starten dock. Fick slå av lite när Said gick upp på slangen och det blev trångt :D

Den går fan inte upp på slangen när jag vill, men när man ska battla då når man fina höjder ville ju knappt slå av på takten bästa wheelin den dagen:yoparty
Harvest stod för välljudet igår, men vänta bara på min pipa då ska jag visa dig 3-cylle sång!:tungan

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen
Testar här med. Ingen som har ett extra sidostöd till en R1 -00.. mitt är.... eller håller på att gå sönder.

Sen även fråga om det är någon som vill hänga med ner till Anderstorp på lördagen för att kolla lite Roadracing SM? Vi är ett gäng från Nässjö med omnejd som ska åka Men vore kul om vi blir ett riktigt stort gäng som glider ner ;)

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare

Harvest stod för välljudet igår, men vänta bara på min pipa då ska jag visa dig 3-cylle sång!:tungan

Synd bara att det låter mer än vad det går:va kan det bero på att man är lite chicken när det svänger eller är det som man säger att åldern tar ut sin rätt:huvet Nästa gång skall jag fanimej låta :cdevil komma fram och då ungdomar skall ni få:D

Last edited:

Heinevik

Guest
Någon/några av er här på tråden som stod och glassade på tabergs topp igår? :)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Den går fan inte upp på slangen när jag vill, men när man ska battla då når man fina höjder ville ju knappt slå av på takten bästa wheelin den dagen:yoparty

Var de inte du som körde ducce monster i fjol?! var bara med en runda till tranemo, men om de var du så var de riktigt snygt kört iaf :tummenupp och hur kommer det sej att det blev en trajja?!

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Varför Trajja ? Det undrar nog många som känner mig !

Blir mer och mer åt banhållet med körningen, jag vägrade köpa en Japs, trecylindrig, snabbast av 600-orna, lagom snygg och har inte råd med Ducce 1098s.

Du då , kör du inte mer ? K-man körde med senast men han var inte en liten prick framför som senast :D !

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Varför Trajja ? Det undrar nog många som känner mig !

Blir mer och mer åt banhållet med körningen, jag vägrade köpa en Japs, trecylindrig, snabbast av 600-orna, lagom snygg och har inte råd med Ducce 1098s.

Du då , kör du inte mer ? K-man körde med senast men han var inte en liten prick framför som senast :D !

nope, betalar på hus ist (o betalar fortfarande av på mc oxå.. :( ) men, vi får väl se hur de blir till sommaren, kanske kanske inte..

vad jag har hört/läst så går den värst av alla 600:eek:r (kanske pga av extra kubik?) gott ljud i dem iaf!

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
En färre cylinder kvittar ut de extra 75cc, det är därför ducati 750 får tävla med 600 rad-fyror dvs: 600 r4= 675 r3= 750 vtwin i rent effektuttagförlust med likvärdig trimgrad/hållbarhet=kostnad :näsblod

Hus ? Seriöst !

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...