Inte så mycke snack på denna sida..
Blir det någon körnign i veckan?????
Tjena Speedo! det var ett tag sen man såg dig nu, kör du mycket? Jag var ute för nån timme sen o lekte lite med hojen. ska byta bakdäck imon så var tvungen att slita ner det gamla lite.... Fotade även lite Wheelie träning. Foton kommer...
ska några från stan till Anderstorp på fredag? jag ska ner och är det fler kan vi väl åka i samlad trupp? får åka tidigt om man ska vara där 07.00.
Tja!!!
Allt e fint med mig.. Har kört en hel del kan man säga.. strax över 300 mil på de 2 sista månaderna.. Är ni ute och stuntar något??? Har börjat komma in i det... hehe.
Gött!
nej jag har inte stuntat mycket det sista, har varit lite feg sen vurpan för 2 år sen, och har bara haft hojen i 6v eller nåt men 200mil har det blivit nu. men vi kan åka o stunta lite en dag? alltid bra att öva och roligare om man är fler,
Absolut... jag e alltid på om jag inte jobbar..ska du ut och köra något denna veckan? idag e jag ledig.. underbart.. hehe
voilá
Lördag eller söndag är helt klart intressant för min del. Kanske kommer tajmas ihop med att jag ska bjuda en tjejkompis på sin första mc-tur någonsin, så det återstår att se om jag väljer att haka på dom stora grabbarna (och hastigheterna) eller inte hehe
Tjena Speedo! det var ett tag sen man såg dig nu, kör du mycket? Jag var ute för nån timme sen o lekte lite med hojen. ska byta bakdäck imon så var tvungen att slita ner det gamla lite.... Fotade även lite Wheelie träning. Foton kommer...
ska några från stan till Anderstorp på fredag? jag ska ner och är det fler kan vi väl åka i samlad trupp? får åka tidigt om man ska vara där 07.00.
Jag ska ner vad sägs om att träffas vid Preem jordbron kl 0615
Shell Barnarpsgatan är ju annars en gammal hederlig mötesplats som är öppen för det mesta till skillnad från Ejfa och Waynes
Tips till stans motardåkare
ja visst. men fy fan vad trött jag kommer vara!!! är så jävla morgontrött av mig!!! Vilken väg ska vi ta ner då? E4an eller RV40-Nissastigen?
Månsarp-Bondstorp-Nissastigen-Gislaved-Anderstorp hoppas för guds skull att det inte regnar i morgonbitti då blir det tungt att kliva ur sängen.
gah tar ni den vägen....... kan ni inte svänga vänster mot vaggeryd istället och köra över skillingaryd hillerstorp ? =)
motorvägs körning är ju sådär kul o det skiljer inte många km, kan ju synas där. lämnade mitt mobnr innan,
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari