Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Tycker gott du (och fler från Jkpg med omnejd) kan hänga med mig och lillbrorsan (Roadrunner89) till "Skåneland" den 18/4... :tummenupp Blir en "lagom" avrostning efter vintern. :brinnerup

Perfekt att du löst Kalle's kåp bekymmer... :rolleyes: Samtidigt får han en gnutta av världens bästa (?) motorcyklar..! :hihi

//Flying Finn

jag hade görna hängt på ner.. jag hoppas att hojjen är klar då. börjar smått tröttna på att vänta på mitt drivpaket som jag beställt..:gnissla

Min 750 har 525. Hur många rullar har kedjan? Den är definitivt mer intressant än kåpan ;)

Vad är det här Skåneland för nåt? Jag är ledig den dan men jag vägrar sitta och harva E4 en hel dag.... Mer info tack! :)
edit: Gissar att det är MCK Vilses vårrunda. Fan det är 170 pers anmälda! Visst, det delas in i grupper men är det verkligen så kul att åka på led??? Nä ni får nog åka utan mig. Det lär ju va fyra minusgrader kl sex en aprilmorgon :tungan

tyvärr så är den kapad.. jag tänkte mig inte för. jag räknade rullarna och kapade.. sen när jag skulle hänga på den så märkte jag att något inte stämde och jag såg ut ungefär såhär -->:banana men jag hoppas att den inte är för kort för din hoj isf.! jag kan komma förbi med den om du vill. kolla min annons o ring mig. jag åker förbi ditt område dagligen.
 
Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Var har du beställt ifrån? :confused: Håller tummarna att du hinner få det i tid... :tummenupp

Kul om vi kan bli några stycken som drar ner..! :yoparty

//Flying Finn

det hade vart fränt att åka med er. din brorsa har ju en exakt likadan hoj som jag har.. det vimlar ju inte direkt av dom längre :) denna helgen kommer att gå till att försöka skrapa ur koksad olja ur min passat 1.8t. suck:gnissla

biljäveln har stått still nu i ett par månader på grund av att jag inte vart sugen på att lägga mig under bilen ute på parkeringen i snöslasket. amanda har inte vart nöjd när hon fått cruisa runt i min finfina ljusbruna 245a från 86... :rofl

om det är någon som är vass på gamla passater hör av er om ni har tid i helgen!
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
det hade vart fränt att åka med er. din brorsa har ju en exakt likadan hoj som jag har.. det vimlar ju inte direkt av dom längre :) denna helgen kommer att gå till att försöka skrapa ur koksad olja ur min passat 1.8t. suck:gnissla

biljäveln har stått still nu i ett par månader på grund av att jag inte vart sugen på att lägga mig under bilen ute på parkeringen i snöslasket. amanda har inte vart nöjd när hon fått cruisa runt i min finfina ljusbruna 245a från 86... :rofl

om det är någon som är vass på gamla passater hör av er om ni har tid i helgen!

Är tyvärr ingen fena på det här med mek på någon typ av fordon... :huvet Men kör däremot väldigt gärna! :tummenupp Man skulle blivit förare i någon lämplig racingklass? Då slipper man meka och får gasa massor..! :hihi

Själv ska man börja packa flyttlådor i helgen... :näsblod Men ska nog försöka hinna med en lagom fylla imorgon kväll oxå. :öl Blir nog utgång i Jkpg... :fyllisar

Lycka till med mekandet! :) Får jag tid över kan jag komma och hålla dig sällskap... :D

//Flying Finn
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Är tyvärr ingen fena på det här med mek på någon typ av fordon... :huvet Men kör däremot väldigt gärna! :tummenupp Man skulle blivit förare i någon lämplig racingklass? Då slipper man meka och får gasa massor..! :hihi

Själv ska man börja packa flyttlådor i helgen... :näsblod Men ska nog försöka hinna med en lagom fylla imorgon kväll oxå. :öl Blir nog utgång i Jkpg... :fyllisar

Lycka till med mekandet! :) Får jag tid över kan jag komma och hålla dig sällskap... :D

//Flying Finn

vart ska du flytta? jag tycker det är ganska kul att meka, när man har en bra plats att vara på, alla verktyg och delar som behövs, och man vet vad felet är.

dessvärre är det inte så nu:gnissla .. mitt nummer står i mina annonser.

ska kolla på hockeyn i morron så ja va o inhandlade en grön låda på systemet innan. :fyllisar efter matchen vet jag inte vad som händer mer än att ddet finns risk för att lådan blir tom :D
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
vart ska du flytta?

ska kolla på hockeyn i morron så ja va o inhandlade en grön låda på systemet innan. :fyllisar efter matchen vet jag inte vad som händer mer än att ddet finns risk för att lådan blir tom :D

Flyttar inte så långt... :rodnar :va Till en större lägenhet i samma hus..! :D Smidigt! :tummenupp

Som sagt, blir det tid över kan jag slå en pling imorgon. :) Om du inte däckat under hockeyn... :öl :rock :dricka :zpy :död :hihi ;)

//Flying Finn
 

Snatchi

Livet är livsfarligt, ingen har överlevt
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Huskvarna
Hoj
Såld
Ingen som har 4 st originalblinkers till en CBR 1000 -05 som jag kan låna/köpa till besiktningen för en slant??
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Såg en jädra snygg hoj vid Cigarren/Kilallén runt 13.00 - Var det någon från sporthoj.com som cruisade runt med sin streetfighter, och gissar jag rätt om jag tror det var en Buell?

SNYGG HOJ!
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Ta det lugnt med :fyllisar ni vet väl att det är dags för hårdkörning inför beach -09:) blir så trångt om alla ska vara i vassen:hihi
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Ta det lugnt med :fyllisar ni vet väl att det är dags för hårdkörning inför beach -09:) blir så trångt om alla ska vara i vassen:hihi

Jag ska inte till nån beach... :va Jag ska köra hoj..! :D

Har faktiskt märkt att sen jag skaffade hoj så har jag blivit blekare och blekare för varje sommar... :rodnar :hihi

//Flying Finn
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Jag ska ut och brassa lite imorgon, måste testa Hyndan på gata för första gången :yoparty
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Var ute idag och körde bort lite av rosten man samlat på sig under vintern:tummenupp blir nog en runda imorgon också om vädret tillåter:banana
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top