Någon som ska åka på A-torp i helgen???
Heldagskörning med Fiver Lördag och Söndag
///Micke
Blir det första rundan med nya hojen?!
//Flying Finn
Är det någon som ska till Sviestad på torsdag?
Japp. Jag å bror ska dit. Första för i år, uppvärmning inför gelleråsen må, ti.
Är det någon som ska till Sviestad på torsdag?
Jag ska med dit tror jag. Pratat om det med gasvillig. Han vill dock va där tidigt o svettas i solan säger han =)
Javisst så det lär inte gå så fort haha.. Ska du också dit???
///Micke
JÄVLA CHICKEN häng med på heldag också
PS: Någon som har nitverktyg som kan ställa upp och nita ihop en kedja innan Lördag ???
///Micke
JÄVLA CHICKEN häng med på heldag också
PS: Någon som har nitverktyg som kan ställa upp och nita ihop en kedja innan Lördag ???
///Micke
Du har pm Micke, skall du köra både lördag o söndag?? är själv sugen på att dra dit på Söndagen o plåga Aprilian lite.
Jag åker nog i medelklassen. Bara lite orolig för alla idioter som måste upp i 250 på rakan, men som inte kan ta böjen efter.Gött, Vilken grupp åker ni i???
///micke
Jag ska med dit tror jag. Pratat om det med gasvillig. Han vill dock va där tidigt o svettas i solan säger han =)
Jag såg 289 på mätaren innan bromsning. Idiot? Mossen är bred, ta ett annat spår baraJag åker nog i medelklassen. Bara lite orolig för alla idioter som måste upp i 250 på rakan, men som inte kan ta böjen efter.
Fick inte åka på Sviestad med mitt akra-slipon med db-killer. Det borde jag kanske insett, men jag ville prova. De varken lyssnade eller mätte. Tycker det är lite konstigt att de får stänga av folk pga ljudnivån utan att mäta. De har ju utrustning runt banan som användes vid förra helgens SM.
Kvällsåkningar är det endast original som gäller - inga diskussioner.
Jag har bokat in mig 10 juli, heldag på Sviestad. Då måste de väl i alla fall mäta innan man blir avstängd? På Gelleråsens heldagar går det tydligen bra att köra med slipon, bara de håller ljudkraven: 95db.
Hur är det på Anderstorp? Liknande krav som Sviestad? Original på kvällskörningarna? Angående nu i helgen, är det föranmälan eller kan man droppa in? "Pay and play" var det väl nån som sa?
Jag såg 289 på mätaren innan bromsning. Idiot? Mossen är bred, ta ett annat spår bara
Kolla Fivers hemsida för info. Inte orginal-krav vad jag förstått. Vissa hojar lät en hel del när jag var där, bla en ZX10R med orginalsystem som avgassmällde grymt högt på motorbroms och nån 1098 med Termignionis men det heter att de mäter då och då under hela körningen och du kan bli avflaggad tills problemet är löst. Jag bytte till orginal för att vara säker.
Andra böjen efter rakan kan vara lite halare än de andra har jag hört. Jag brukar ta det lite lugnt där.
Jag såg 289 på mätaren innan bromsning. Idiot? Mossen är bred, ta ett annat spår bara
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |