SmiiX
Kawakisaki
så det är dig jag ska fjäska för??
Haha räcker att bara be lite snällt
så det är dig jag ska fjäska för??
Vägarna finns i Jönköpings vägtips med kartor och allt så de finns där även om du glömmer
http://www.sporthoj.com/vagar/index.php?tips=311
Vem var det som skrapade fotpinnar egentligen? Var det du, zuperbulle eller nån annan? Dags att gå kurs i körställning isf
Haha räcker att bara be lite snällt
Har inte kommit till fotpinnarna än
Hehe ja det kanske inte skulle skada . Första tentan av 3 avklarad. snart så! tror jag såg dig r1_per uppe på dalvik igår? Rullar ut nu en liten runda tror jag. Hinner inte i morgon.
Ska kolla tripmätarn i eftermiddag, man kan ju inte vara sämst
Vägarna finns i Jönköpings vägtips med kartor och allt så de finns där även om du glömmer
http://www.sporthoj.com/vagar/index.php?tips=311
Vem var det som skrapade fotpinnar egentligen? Var det du, zuperbulle eller nån annan? Dags att gå kurs i körställning isf
Med tanke på avståndet till ditt garage måste du slagit oss med nån mil.
Nää de var Maverick som hade fotpinne skrap med XS:n
genom hela rondellen fast det är inte så svårt med xsn.. pinnarna sitter ju ganska långt ner..Nää de var Maverick som hade fotpinne skrap med XS:n
Haha, nån måste ha missuppfattat nåt här Jag bor i Nässjö, men har mitt och brorsans egenhändigt nybyggda 100+60kvm garage på landet Det är ju 1.5mil dit enkel resa, så de blir tufft att meka och dricka bärs samtidigt som vissa andra har lyckan att göra
Jag hoppas att du tål mina små skämt. Blir lite avis dock när vårt garage bara är på 16 kvm,
Mina fotpinnar på thunderacen gick ofta i backen, men jag blev alltid lika skitskraj! Detta va på bana alltså... Har aldrig lyckats lära mig aphänga, eller lägga knäet i backen...
jag blev rekommenderad en runda via tidaholm, upp till hjo mot tibro sen och bresta elelr nått hette det.. sen kan man ta samma väg tillbaka..lite tråkigt och ta 195 hem..funderar på ta den på tisdag em..om någon vill hänga på..lär bli några mil...men effektivitet!!
sen funderade ja på en annan runda, får ioförsig åka lite på 26 men kan va värt det, åka ner mot gällsta, tror ja dte heter och sen borde man kunna åka mot tranemo därifrån och ta tranemovägen upp igen...eller??
det är noterat!!
Jag hoppas att du tål mina små skämt. Blir lite avis dock när vårt garage bara är på 16 kvm,
Jag tackar och bockar för en bra kurs K-man, Aphäng e grymt kul
Otroligt vad det var givande och stimulerande i ett grymt tempo.
Trevligt att åka tillsammans än att vi åker i var sin bil, det måste vi göra om tycker jag!
Tack TheKid för transporten!
//Danne
Det finns en väldigt schyst väg mellan tidaholm och falköping som jag starkt kan rekommendera. Vägen går upp och ner och svänger väldigt mycke inne i skogen utan trafik.. japp asfalt..
Från Jönköping mot Hjo, vänster mot tidaholm ut mot väg 26, genom ekedalen, mot falköping vänster på väg 46 mot ulricehamn. Sen vet jag inte.. =)
Jag hänger gärna på.
Vilken tid hade ni tänkt er ??
Dags för rejspinnar eller lite häng?genom hela rondellen fast det är inte så svårt med xsn.. pinnarna sitter ju ganska långt ner..
Edit: Det var bättre på posörtiden då man hade titanskena på stövlarna och åkte o satte i tårna i varje böj.. eller vad säger du Spenk?
Kika på kartorna i min Burger Run-tråd och du vill ha roliga vägar i Tiveden.jag blev rekommenderad en runda via tidaholm, upp till hjo mot tibro sen och bresta elelr nått hette det..
Roligt att testa din hoj igår oxå. Oj vad den wheelade lätt för att vara en 600'a! Jag hade inte åkt så här mycket hoj utan dig! Älgapöjken stod kvar även på väg hem. Tutade bort honom, fel säsong förTransporten var ett rent nöje med så trevligt sällskap i bilen!
Vuxna män gör saker tillsammans..del 2!
Då är hela den här sträckan rolig alltså (bilden nedan) Ska testasDet finns en väldigt schyst väg mellan tidaholm och falköping som jag starkt kan rekommendera....
Vi har ingen standardsamlingsplats längre så man får hålla koll i denna tråden efter tid&plats.Tjena,
Ni verkar vara ett trevligt gäng , tänkte fråga om man får vara med å åka lite ?
Mvh Erik
Dags för rejspinnar eller lite häng?
Kika på kartorna i min Burger Run-tråd och du vill ha roliga vägar i Tiveden.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=212999
Roligt att testa din hoj igår oxå. Oj vad den wheelade lätt för att vara en 600'a! Jag hade inte åkt så här mycket hoj utan dig! Älgapöjken stod kvar även på väg hem. Tutade bort honom, fel säsong för
Då är hela den här sträckan rolig alltså (bilden nedan) Ska testas
Jag har inte kört Hökensåsvägen i år så jag vet inte hur vår stränga vinter har påverkat den med tjälskott mm...
Björneberg-Skirebo-Habo kyrka är ju bästa vägen till Hökensåsvägen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |