Hökesåsvägen är Grym!Precis så, måste vara en riktigt schyst väg upp mot tidaholm också.
Smal asfalterad väg mitt inne i skogen, runt en sjö osv. Väldigt trevlig om man vill slå ihjäl en halvtimme.![]()
Vi har ingen standardsamlingsplats längre så man får hålla koll i denna tråden efter tid&plats.
Hur länge har du kört? Önskat tempo?
men ska vi försöka imorn?? vid 17 kanske eller blir det för tidigt?![]()
jag ska iaf ut imorn vid fint väder....det är såååå tråkigt att åka själv........![]()
men ska vi försöka imorn?? vid 17 kanske eller blir det för tidigt?![]()
jag ska iaf ut imorn vid fint väder....det är såååå tråkigt att åka själv........![]()
Yr.no lovar 7' C och regn imon eftermiddagInget vidare hojväder.
Hökesåsvägen är Grym!passar motard/600/750. Tranemo passar större hojar
Det finns klipp på YT som visar dem om man vill se hur mycket det svänger. Sök på Tranemo eller Hawksridge
Lilla vägen runt Ramsjön har många skymda kurvor och smalt är det verkligen. Ingen bombarväg direkt men rätt rolig och vackert är det ju. Supermodellen Emma Sjöberg härstammar ifrån Ramsjöholm.
Amanda har idag kört helt själv för första gången! inga kärringstopp här inte. Har en bild men vill ni se den får ni pma och berätta hur man lägger upp dom härNu sitter hon och mumlar "kööraa kööra" i soffan bakom mig
Kan inte i morgon. 5h tentamen matematisk analys. Sedan ska jag ev. åka till gbg och titta på en tunderace åt en annan nybörjare. Någon som har något bra tips på mchandlare i GBG med bra urval på kläder?
Kan inte så tidigt i morgon... runt 19 kan jag bara i morgon.
Woho! Synd jag sålde min precis, hade ju varit nära och braRiktigt bra och stabila nybörjar-hojar, något tunga kanske, men massor av kraft! Inget jag skulle rekommendera till konbanan
![]()
Ngn som e duktig på däck, har micheline pilot nu fram, vet inte vilket.. Och hörde med mascot i Nässjö, fanns ju lite urval varav ngt nytt sport däck men landade på typ 2200 inkl montering..
Ngn typ k-man har du tips för mig ?, vill ha ett med bra grepp i högre farter
. Om man inte va helt värdelöst så skulle man ju beställt från däckonline å haft ngn som kunde hjälpa en att få på det...
Ngn som e duktig på däck, har micheline pilot nu fram, vet inte vilket.. Och hörde med mascot i Nässjö, fanns ju lite urval varav ngt nytt sport däck men landade på typ 2200 inkl montering..
Ngn typ k-man har du tips för mig ?, vill ha ett med bra grepp i högre farter
. Om man inte va helt värdelöst så skulle man ju beställt från däckonline å haft ngn som kunde hjälpa en att få på det...
Amanda har idag kört helt själv för första gången! inga kärringstopp här inte. Har en bild men vill ni se den får ni pma och berätta hur man lägger upp dom härNu sitter hon och mumlar "kööraa kööra" i soffan bakom mig
Kan inte i morgon. 5h tentamen matematisk analys. Sedan ska jag ev. åka till gbg och titta på en tunderace åt en annan nybörjare. Någon som har något bra tips på mchandlare i GBG med bra urval på kläder?
fan de vart ju nice de därBygget fortskrider. Snart klar. En vinkel till bromscylindern kvar bara
Ångrade vintern sig och kom tillbaka eller? Satans kallt idag, blir nog inget mcåk..=(
Thunderace är väl ingen nybörjarhoj! Jag körde tung mc i tolv år innan jag köpte 1000 cc!Sedan ska jag ev. åka till gbg och titta på en tunderace åt en annan nybörjare. Någon som har något bra tips på mchandlare i GBG med bra urval på kläder?
Michelin Power 2CT är rätt bra. Kom förbi här så kan jag visa dig hur man kränger själv. (jag pekar, du jobbar)Ngn typ k-man har du tips för mig ?, vill ha ett med bra grepp i högre farter
Jo, if there is a will there's a way! Tagit nån dags klurande och meckande men snart så. Har inte gjort klart den där vinkeln än.fan de vart ju nice de där![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |