Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Vilket väder.. Synd att man inte har tid idag.

(hata bilister som inte svänger tillbaks till högerfilen och släpper fram snabbare fordon efter omkörningar)

Se där ja.. en lite aggression kom det fram också! :tungan

<Aggression>
Idag när vi var ute kom vi ifatt en volvo (jag låg först) som tog upp HELA vägen bara för att vi inte skulle komma förbi, när jag tillslut påbörjade min omkörning girade han åt vänster för att stänga min väg..
Blir så jäv...a förbannad på dessa idioter.
</Aggression>

//Danne
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Se där ja.. en lite aggression kom det fram också! :tungan

<Aggression>
Idag när vi var ute kom vi ifatt en volvo (jag låg först) som tog upp HELA vägen bara för att vi inte skulle komma förbi, när jag tillslut påbörjade min omkörning girade han åt vänster för att stänga min väg..
Blir så jäv...a förbannad på dessa idioter.
</Aggression>

//Danne

<Lycka>
De enda jag hade iväg idag var en o annan gixxxer eller likn när man försökte segla om på S1000RR'en ;)
</Lycka>
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
föresten hur går de med "Våran egen Jönköpings forumsdel" som de snackades om för ett tag sen ? Inget svar eller besked från Swedie ?
Jag fick ett svar från Swedie att Jönköping inte var nån klubb. Då kontrade jag med att det är inte Göteborg heller. Sen dess har jag inte hört nåt :(
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag fick ett svar från Swedie att Jönköping inte var nån klubb. Då kontrade jag med att det är inte Göteborg heller. Sen dess har jag inte hört nåt :(

:D

Ska vi skramla ihop till en gammal husvagn och bygga klubbstuga?

Edit: Hur kommer det sig att inte denna tråden kommer upp på förstasidan när man skrivit i den då?
 
Last edited:

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Hmmm lite märkligt att Göteborg särbehandlas:mad:kan det vara så att Swedie är rädd för att vi skall påtvinga hela forumet våran tro :va Haleluleja:Bugar:Bugar:D
Han kommer nog snart lösa det här:banana
Själv har jag tillbringat en vecka liggandes på mage som en säl då ryggen tog en tidig semester i år:död men nu verkar det som stt det går på rätt håll:)
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Länge har det diskuterats; har Värnamotrakten kurviga vägar, eller är det Jonny som är bra på att hitta dem?

Utifrån detta framkom teorin att för längesedan var alla vägar raka, tills Jonny kom med sin stav, slog ner den i backen och det var då vägarna krullade till sig:)
 

Bifogat

  • gandalf.jpg
    gandalf.jpg
    95.8 KB · Visningar: 61

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
...Själv har jag tillbringat en vecka liggandes på mage som en säl då ryggen tog en tidig semester i år:död men nu verkar det som stt det går på rätt håll:)
Jag tjärade taket igår och är riktigt rödbränd på ryggen. Jag får också ligga på mage nu :huvet

Länge har det diskuterats; har Värnamotrakten kurviga vägar, eller är det Jonny som är bra på att hitta dem?

Utifrån detta framkom teorin att för längesedan var alla vägar raka, tills Jonny kom med sin stav, slog ner den i backen och det var då vägarna krullade till sig:)
Seriöst! :D Du har för mycket fritid! ;) ;)
 

Almqvist

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
Länge har det diskuterats; har Värnamotrakten kurviga vägar, eller är det Jonny som är bra på att hitta dem?

Utifrån detta framkom teorin att för längesedan var alla vägar raka, tills Jonny kom med sin stav, slog ner den i backen och det var då vägarna krullade till sig:)

POPCORN :yoparty:banana
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Länge har det diskuterats; har Värnamotrakten kurviga vägar, eller är det Jonny som är bra på att hitta dem?

Utifrån detta framkom teorin att för längesedan var alla vägar raka, tills Jonny kom med sin stav, slog ner den i backen och det var då vägarna krullade till sig:)

Han kan gärna komma hit å krulla till lite vägar åxå :Bugar :Bugar
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
32 papp för den, ok pris?
 

Bifogat

  • xxx.jpg
    xxx.jpg
    60.4 KB · Visningar: 52

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Då var man hemma igen efter 30 mil runt sjön. Cyklade på 10.16 i år. Kanske något sämre mot min målsättning, men ändå grymt nöjd!
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Nu börjar MotoGP :D

Moto 2 var najs, hoppas även på bra lopp i GP!

Kom över om ni vill se!

Fan, jobbade fram tills nu, så missade ju starten, tänkte kollat på Viasat On Demand, men nu är de ju inge kul... Man vill ju se försnacket!
Tyvärr verkar de inte som Viasat On Demand erbjuder något annat än Live? Trots deras reklam om att man kan själv välja när man vill se vad som helst... tråkigt...
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Två grymma race! :yoparty Riktigt nagelbitare på slutet om pallplatserna och Stoner körde upp sig bra från att ha legat sist in i första kurvan. Va han missade starten! :rolleyes:
Synd att Randy inte fick kliva upp på pallen efter att ha presterat så bra hela helgen. Såg ut som att taktiken med ett hårdare bakdäck inte betalade sig. Han hade klara problem med fästet på slutet ändå.

Synd med Corti i Moto2 oxå. Jag gillar hans körstil. Vinnaren var lite oförsiktig med bromsen efter målgång :D
Jäkligt kul att det är så jämn racing i den klassen :tummenupp
Bradl borde få stå över nästa race pga hans beteende under både kval och race :kulspruta

Du har ju fått en tös.. inget annat! :D
Man behöver inte vara bra på att 'krulla' för det :glömdet
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top