Nu var man hojlös , känns jävligt tomt.. Saknar redan den.. Men tror r ettan fick en bra ny ägare iaf..
Satsa på en gixxer till nästa sommar kanske, om de forsätter kännas så här
Nu var man hojlös , känns jävligt tomt.. Saknar redan den.. Men tror r ettan fick en bra ny ägare iaf..
Satsa på en gixxer till nästa sommar kanske, om de forsätter kännas så här
Jag var på däckonline i vättersnäs idag och fick hojdäcket bytt för 200:- när jag kom in med hela hojen!! De tar samma pris om man kommer med fälgen löst. Helt grymt bra pris. Vad jag hörde så tar de billigaste 400 för att kränga av och på och balansera osv på lös fälg!
Säg till om du funderar på att börja skjuta, så hjälper jag dig mer än gärna.Själv har man låtit hojen stå för lite skytte idag istället. Var ute med lite polare på Habo PK och sköt först 22:a både revolver och pistol, sen vart de .38/357:a sen avslutades de hela med en 9mm CZ75. Mycket rolig och trevlig afton.
299:- på mascot för byte av medtaget däck och lös fälg. Ingår om du köper däcket där har jag för mig.
Jag var på däckonline i vättersnäs idag och fick hojdäcket bytt för 200:- när jag kom in med hela hojen!! De tar samma pris om man kommer med fälgen löst. Helt grymt bra pris. Vad jag hörde så tar de billigaste 400 för att kränga av och på och balansera osv på lös fälg!
Dessutom satt det på hjulkrashpuckar så det var extra jobb. Riktigt schyssta också, de var från Bulgarien tydligen. Rekommenderas varmt.
Att de har däckhotell med första säsongen gratis är ju inte dumt heller.
Däckonoline - Vättersnäs
Själv betalade jag 0 kr hos k-man, för däckbyte. Då ville de endå bjuda på mat med. Det är service
Mascot ligger ju i Nässjö. Tar ju både tid och pengar att åka dit.
var det itne du som betalade 400 kr där? Det var någon här på forumet som skrev att han betalade 400 kronor där i alla fall. Han hänvisade nog till att du hade fått betala 300. Förmodliogen så tar de mer om man kommer in med hojen också...
Hur som haver så var de riktigt billigt om dom fixar de för samma pris även om du kommer in med hojjen. betalade nog 250:- för montering och balansering på mitt däck när jag köpte nytt från Euromaster men då var de avmoterat som gällde.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|