Haha.. Men jag tycker du varvar dåligt
Det var inte mycket som behövdes för att framhjulet skulle stå rakt upp
Varsågod... Ljudet blev tyvärr osynkat i uppladdningen. Såg hur ful hojen blev utan bakskärm och tänkte att nu har jag gjort samma miss som så många andra jag tänkt 'Foten på bakbromsen!' om, så det var bara att skratta åt eländet. Jag gjorde inte illa mig iaf. Bara blöt i bakenhaha speciellt film från hjälmkameran när du tippar över vill vi ha =)
www.sportgevär.com?
Det är nog bara Tommys i Hva som gäller Jag tycker att de har väldigt rimliga priser på arbetena
För att citera min Oskar min son "han är ju helt galen"Det här kanske kyler ner dig lite
[YOUTUBE-ID]l8y2yB0Q6Iw[/YOUTUBE-ID]
Så Oskar känner inte till ditt förflutna?För att citera min Oskar min son "han är ju helt galen"
I Tyskland bör du hitta en 05-06'a för 60tkr. Det gör du nästan hemma också. K5'an (2005) var ju en helt ny modell som är mycket mindre än tidigare modeller och den är hyllad av pressen världen över då det är en väldigt bra hoj med trevlig motor (vann även WSBK det året)Så tänkte kolla med er med lite erfarenhet och insikt i Gixxer världen om vad för modell man ska satsa på och vad man ska se upp med. Årsmodell kommer väl ligga mellan 02-06 men även nyare, mer prislappen som avgör. Tänkt budget är ca 60K...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|