E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Ne idag blir det Enduroåka på nmk. Ingen som ska dit?
Hade jag haft en hoj så..
Ne idag blir det Enduroåka på nmk. Ingen som ska dit?
Börjar bli dags att leta efter julklapp, ZX10R är sökordet på blocket! Sen måste en liten kamera köpas, längtar till vår och sommar.
Stan up people!
Lägg till R1 04- i sökordet så ska du se att nästa säsong blir den GODASTE !
Men köper du annat så är ju plötsligt säsongen 2012 på Yamaha inte den GODASTE längreLägg till R1 04- i sökordet så ska du se att nästa säsong blir den GODASTE !
Du pratade ju om att skaffa cross igen... Gör't!Hade jag haft en hoj så..
Tänkte åka lite cross på Lingonbanan ute i Bottnaryd imorgon. Någon annan vänlig själ som ska dit? Suger ju att åka själv :/
Hade jag haft en hoj så..
Du pratade ju om att skaffa cross igen... Gör't!
Nån som finner mina inlägg här om CR500-renoveringen intressanta eller ska vi förpassa tråden till vinterdvala så kan jag nöja mig med SOE-tråden?
Tisk tisk Tisk Tisk... Ursäkter, ursäkter...
Nu när du har köpt din vita volvo kombi så får du ta och köpa dig en Cross med... Five på de....
Hehe, du tog ditt förnuft till fånga och editerade in en möjlighetEdit: Om någon vet av en 250 max 10år till rätt peng så skicka ett pm. 2takt är så gott som krav.
Nja, kolvbytet var ju inte planerat men AF-bygget var ju tänkt till i vinter. Vi har ju knappt sett en minusgrad och än mindre några sjöisar hittills i år så helt uteslutet är det inte. Man vill ju provköra motorn ASAP när den är nytrimmad och jag gissar att jag har 6-8 veckor på mig innan det är fin is och plogat?Jasså de blev en större renovering för din del.. känns inte som de blir så mycket åka för dig i vinter då ? ....
Jag väntar lite och ser hur det blir med arbete osv. Söker nu. Har visserligen ett tag till men det är ju inte fast..
Fortsätt posta här inne du kalle så inte tråden stannar helt nu i vinter. Kul att se någon som gått igång som värsta trimkåta 15åringen fast 10ggr värre..
Edit: Om någon vet av en 250 max 10år till rätt peng så skicka ett pm. 2takt är så gott som krav.
Men köper du annat så är ju plötsligt säsongen 2012 på Yamaha inte den GODASTE längre
Du pratade ju om att skaffa cross igen... Gör't!
För egen del så känns crossåkning väldigt avlägsen just nu
Nån som finner mina inlägg här om CR500-renoveringen intressanta eller ska vi förpassa tråden till vinterdvala så kan jag nöja mig med SOE-tråden?
Jag rev hojen ytterligare idag. Motorn helt ur. Endast ram och framänden står på golvet, resten ligger i delar på mina nya hyllor
Varför är det alltid så att de där leksakerna man helst vill ha är för dyra?
Tysk Puch Dakota på steroider
Fast Puch kommer ju från Österrike och därifrån kommer även *** som Goffen ibland inte kommer så långt på vid provkörningar
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|