Vintersporten är ju självklart isåkningen annars
klart de är... for bara hoppas på att de blir lite kallare snart så isarna lägger sig... Snön är inte så viktig utan kylan är de vi behöver..
Vintersporten är ju självklart isåkningen annars
Jag har fått kontakt med en kille i Gbg som har vinkel till sin dremel så då tar jag det sista hos honom innan jag lämnar in för borrning (oxå i Gbg ju)...Hört mycket bra om Lindomme eller?
Sålt den till Satan och vad fick du för det? En R1'a??? Lurad!!!Jag har ju ingen själ =(
Ser ut att lösa sig med arbete Dock inte mycket ledigt.. Men snart slipper man köra 91,1km två gånger om dagen. Det blir 24,2km två gånger i stället. Kan dock inte säga var än då jag inte skrivit under något än.
Ni får gissa på onsdag.
Torsdagen den 26:e januari åker vi till mc-mässan. Där finns de flesta hjälmar att prova!Ingen av er här inne som har lite koll på AGV hjälmar?
Säljaren var en fena på att stava!Här har du en RÄJS ready KX500, men massa lull lull på den... iofs kanske den kan bli dyr vad vet jag men helt klart värt att kolla upp...
Pickens Outlaws ska med till mässan på torsdagen (Vaggeryd Hellmoppers)
Nu var det klart!
Jag ska jobba i Habo från den 5/12. Någon som vågar sig på en gissning?
Först att gissa rätt bjuder jag på en fiiinöl!!
Jaha.. Det gick undan. Vilken sort micke?
Kom ihåg att du ska komma i skinnstället till våren
Piken var nog till han som fått jobb på godisfabrik
En låda Yankie-bars tack! Tror att Toms gör dem men de är svåra att hitta. De är de GODASTE!
Jag har fått kontakt med en kille i Gbg som har vinkel till sin dremel så då tar jag det sista hos honom innan jag lämnar in för borrning (oxå i Gbg ju)
Han fick sin CR500-cylle borrad av Lindome och den hojen funkar bra nu. 600 kr kostade det visst. Tror att han i Axvall var lite dyrare enl hemsidan.
Jag måste bara få hem kolven först så att de kan borra utefter den + 0,09-0,10 mm i kolvspel.
Jag kan säkert ta med din cylle dit när jag ändå åker. Ring runt och kolla med firmorna. Den jag ska till heter egentligen:
Limab Motorrenovering AB
0704 - 79 46 49
Sålt den till Satan och vad fick du för det? En R1'a??? Lurad!!!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|